Kan vi tre bli fire?

Forstår deg godt!
Når en først har lært seg å være på feil side av statistikken liksom.....

Jeg sliter enda med å forstå at dette faktisk kan gå bra og har passert 22 uker...

Men hcg er super. Jeg er veldig glad i den kurven, rent bortsett fra da tallene mine var perfekte og det ikke var noe foster, men da skjønte heller ikke legene noe da...

Ja, for det skjer jo HVER dag med NOEN.. Så hvorfor ikke meg, liksom? Det er sikkert negativ tankegang, men det er litt føre-var. Samtidig brøt jeg HELT sammen forrige onsdag da jeg så blod. Jeg satt i sengen og HULKEgråt, så jeg vet jo akkurat hvor lite beskyttet jeg faktisk er for sorg selv om jeg "distanserer meg".

Nei, det er jo VELDIG sjelden at det ikke er noe foster når kurven er "perfekt". Det skjer nesten aldri. Men her er du et levende bevis på at NOEN skjer det jo med. Og da kan det i teorien like godt skje med meg. Selv om ved all SANNSYNLIGHET så er det noe inni der med et hjerte som banker og slår.
 
Jaja, får oppdatere litt også når jeg er så godt i gang med klagingen :p

8+2
Tiden har gått overraskende fort egentlig. Det at jeg ikke har lastet ned apper og driver og følger med så innmari hver dag gjør faktisk at tiden går litt fortere. Men nå er jeg altså kommet til "the point of no Return", og her trives jeg ikke noe særlig! Mener det var 8+2 eller 8+3 jeg var på TUL i forrige svangerskap og alt så fint ut. Den kommende uken er EKSTREMT skummel. Jeg skulle gjerne sovet igjennom det hele.

Symptomer: Hormontroll, SULT, men ikke glad i middagsmat... Småkvalm på og av de siste tre dagene. Trøtt, sliten (psykisk og fysisk).

Husker med datteren kunne jeg lage middag fra bunnen også endte jeg opp med å spise brødskive. Jeg er litt der nå. Jeg må lage middag til familien min, men det er for det meste skikkelig guffent å spise. Denne gangen har jeg derimot en toåring som er så glad i ALT, og jeg er livredd for at hun skal se at mamma pirker i maten og er "kresen". Så jeg får meg ikke til å spise noe annet enn det jeg serverer de andre. Er veldig stolt av at jenta mi digger hjemmelagede supper med masse smak bedre enn hun liker pannekaker, så vil gjerne at det fortsetter sånn ;)
 
Ja, for det skjer jo HVER dag med NOEN.. Så hvorfor ikke meg, liksom? Det er sikkert negativ tankegang, men det er litt føre-var. Samtidig brøt jeg HELT sammen forrige onsdag da jeg så blod. Jeg satt i sengen og HULKEgråt, så jeg vet jo akkurat hvor lite beskyttet jeg faktisk er for sorg selv om jeg "distanserer meg".

Nei, det er jo VELDIG sjelden at det ikke er noe foster når kurven er "perfekt". Det skjer nesten aldri. Men her er du et levende bevis på at NOEN skjer det jo med. Og da kan det i teorien like godt skje med meg. Selv om ved all SANNSYNLIGHET så er det noe inni der med et hjerte som banker og slår.
Ikke sant.
Det er noe med det å ha vært på feil side flere ganger liksom....
Husker det var skikkelig sjokk da vi var på første UL, men trengte de fire ukene til å forsone meg med det og avslutte og...
 
Så deilig med en som spiser og elsker sånn hjemmelaget da. Forstår tanken din om å ikke skulle pirke i det foran henne..
 
9+0

Nå har jeg kommet til den skjebnesvangre uken der det har gått så galt to ganger tidligere... jeg orker ikke å tenke så mye på noe som helst... prøver å holde tankene over på noe annet.

To dager til TUL. Synes fortsatt det er dårlig behandling av meg, men sånn ble det tydeligvis denne gangen.
Dersom det er noe der inne som døde i uke 5 feks kommer jeg til å klikke.

Jaja... fortsatt kvalme noen dager og helt fin andre. Ømme pupper.
 
Jeg har jo mistet seks ganger etter jenta vår, alt fra uke 4 til 17. Sykehuset her har ikke tenkt til å ha meg inn til ul før uke 8-9[emoji849] Det likte jeg ikke helt. Nå kommer jeg neste gang til å komme til ul i uke 7 pga ivf da. Men kjenner jeg meg selv rett blir det privat i uke 6. Uff håper alt er bra på ul denne uka[emoji173]️
 
Jeg har jo mistet seks ganger etter jenta vår, alt fra uke 4 til 17. Sykehuset her har ikke tenkt til å ha meg inn til ul før uke 8-9[emoji849] Det likte jeg ikke helt. Nå kommer jeg neste gang til å komme til ul i uke 7 pga ivf da. Men kjenner jeg meg selv rett blir det privat i uke 6. Uff håper alt er bra på ul denne uka[emoji173]️

Det er så hjerterått! Jeg lurer på hvorfor det ikke eksisterer en nasjonal veileder på dette. Hører om folk som har hatt to MA som har fått TRE ultralyder, og svært mange får to.
Jeg fikk jo også tilbud om to sist, en i uke 8 og en i uke 12. Nå fikk jeg uke 9+2 selv etter blødning 7+2... Jeez...

Ja får enda håpe det går greit... men det er vanskelig å tenke i de baner. Føles litt surrealistisk.
 
Gratulerer med 9 uker.
skjønner godt nervene og tankene dine. Håper virkelig alt går bra denne gangen
 
Gratulerer med 9 uker.
skjønner godt nervene og tankene dine. Håper virkelig alt går bra denne gangen

Takk, ja, to dager igjen. HELDIGVIS åpner barnehagen i morgen...
 
Da kan du få bare ta vare på deg selv imorgen da?

Ja... idag har jeg vært mamma-monster. Vondt å tenke på. Men kvalm, sliten, trøtt, nervøs, friskt barn hjemme fra bhg for 5. Dag på rad... det sa klikk. Satt og gråt her begge to, stakkars jente...
 
Stor klem.Forferdelig vondt å ha sånne dager, det skjærer i mammahjertet
 
Stor klem.Forferdelig vondt å ha sånne dager, det skjærer i mammahjertet

Huff ja. Men greier liksom ikke å være balansert hele tiden, og noen ganger sier det bare NOK. takk [emoji813]️
 
Huff ja. Men greier liksom ikke å være balansert hele tiden, og noen ganger sier det bare NOK. takk [emoji813]️
Tror alle er der avogtil. Særlig når det ligger andre ting i bakhodet og det blir mange dager i strekk uten noen minutter for seg selv
 
Tror alle er der avogtil. Særlig når det ligger andre ting i bakhodet og det blir mange dager i strekk uten noen minutter for seg selv

Jada, vi er jo bare mennesker. (Mennesker som ikke kan drikke vil når freden senker seg)[emoji23]
Blir kjekt med barnehage i morgen iallfall. Tror hu gleder seg selv også! [emoji5]
 
Ja... idag har jeg vært mamma-monster. Vondt å tenke på. Men kvalm, sliten, trøtt, nervøs, friskt barn hjemme fra bhg for 5. Dag på rad... det sa klikk. Satt og gråt her begge to, stakkars jente...

Uffa meg, stakkars deg. Det er ikke så enkelt å ikke være i form og være stresset og ta vare på en 5 åring. Ikke være så streng på deg selv. Du gjøre en kjempe bra jobb!
Håper på gode nyheter på onsdag!
 
Følger med og tror dette skal gå såå bra!
 
Uffa meg, stakkars deg. Det er ikke så enkelt å ikke være i form og være stresset og ta vare på en 5 åring. Ikke være så streng på deg selv. Du gjøre en kjempe bra jobb!
Håper på gode nyheter på onsdag!

Takk [emoji813]️ hun er bare 2 og så ikke akkurat selvstendigheten selv [emoji23]
Men igjen tusen takk for fine tilbakemeldinger! Det gjør godt.
 
I dag er ikke en god dag [emoji85]
Føler meg helt utslitt allerede, kl. Er 08:30. I går kveld følte jeg meg SÅ opplagt. Now: not so much.

Jeg er kvalm også har keg en sykt ekkel følelse i livmoren. Den kjennes plutselig tung ut på en måte, og litt sånn «dull pain» i mangel på norske ord...

Tenker jo det verste med en gang såklart... 9+2, dagen jeg begynte å blø sist. Dagen for ultralyd.

Det er vanskelig å omstille seg fra svangerskap til svangerskap. Føles liksom bare ut som at Nå kommer reprisen... jaja... tiden vil vise idag!
 
Back
Topp