Kan vi tre bli fire?

Så vanvittig urettferdig at dere må igjennom dette enda en gang :'( Det skulle ikke vært lov, spesielt ikke etter å ha sett at alt er bra på UL såpass sent :( Sender deg all verdens gode tanker og klemmer [emoji173]️ Håper det setter i gang raskt og at alt kommer ut, så du slipper utskrapning!
 
Enig med [emoji1312]!
Vær tidlig ute med smertestillende. Fra jeg startet til fosteret kom ut fikk jeg 4 Paracet, 2 Voltaren, 1 Oxynorm og 1 Tramadol. Vondt nok psykisk å gå gjennom det. Valgte du selv å være hjemme mens dette pågår?

Ja men jeg fikk heller ikke noe tilbud om å gjøre det på sykehuset. Men synes det er fint å være hjemme. Men det skjer ingenting dessverre [emoji20]
 
Så vanvittig urettferdig at dere må igjennom dette enda en gang :'( Det skulle ikke vært lov, spesielt ikke etter å ha sett at alt er bra på UL såpass sent :( Sender deg all verdens gode tanker og klemmer [emoji173]️ Håper det setter i gang raskt og at alt kommer ut, så du slipper utskrapning!

Takk! Det er godt å få så mye støtte her inne [emoji5]

Her skjer det dessverre ingenting, så da blir det ny runde i morgen tidlig... håper VIRKELG jeg slipper utskraping!!! Bah...
 
Godt du blir bedre ivaretatt i det minste
Jeg tok de to paralgin forte jeg fikk med meg og ellers tok jeg paracet. Lå i forkant og tok når det var anbefalt/at jeg kunne selv om jeg ikke hadde vondt da, men tror ikke jeg tok noe ekstra da eller trengte det.
Hvis du trenger mer imorgen tenker jeg du heller må få tak i da, sykehuset kan kanskje ringe inn en resept, men ikke sikkert siden du kanskje ikke får en hel pakke...

Kunne jo sikkert tatt et par gram Paracet til i løpet av dagen... det har jeg jo hjemme. Og så lenge døgndosen ikke overstiger 4g er vel det uproblematisk
 
Nei må vente til i morgen tidlig! [emoji15]
Det er et helt annet opplegg enn jeg hadde[emoji15][emoji15] Skulle sette fire vaginalt først og svelge to fire timer etter. Men akkurat fire timer etter kom fosteret så slapp de da.
 
Det er et helt annet opplegg enn jeg hadde[emoji15][emoji15] Skulle sette fire vaginalt først og svelge to fire timer etter. Men akkurat fire timer etter kom fosteret så slapp de da.

Åh, da er det annet opplegg for hjemme-abort. Hvis ikke det kommer i morgen må jeg nok inn for utskraping ift infeksjonsfare... krysser fingrene!
 
Åh, da er det annet opplegg for hjemme-abort. Hvis ikke det kommer i morgen må jeg nok inn for utskraping ift infeksjonsfare... krysser fingrene!
Jeg fikk vel fire tabletter jeg skulle ta. Et regime for smertestillende og det var det..
 
Fikk 8, 4 PR døgn. Men kan ikke ta fler.
 
Da begynner det endelig å skje noe, 14 timer etter at jeg satte tablettene. Da har jeg noe å gjøre i natt [emoji851]
 
Tenker på deg!
 
[emoji173] tenker på deg, klem sendes din vei [emoji173]
 
Så trist at du har mistet:/ Tenker på deg!
God klem
 
Jeg har kun fått ut 3 klumper og jeg føler ikke at alt er ute, ny runde med cytotec idag er foreløpig resultatløs. Blir sannsynligvis kontroll på mandag/tirsdag for å sjekke rester. Blæh.
 
Huff, kjipt med sånne ekstra komplikasjoner på en allerede vond situasjon.
Tenker på deg
 
Skal på kontroll idag for å kontrollere rester. Samtidig så sliter jeg skikkelig psykisk idag føler jeg. Verden føles ufattelig urettferdig og jeg er livredd uansett utfall av de neste mnd.
Jeg har bestilt meg en ladning med EL og HcG tester. I tillegg har jeg lyst til å prøve å få legene på sykehuset til å gi meg en ny resept på letrozol. Skal spørre idag, men tviler på at jeg får. Jeje.

Jeg skal inn med blodprøver ift prøverør ved neste mens har jeg bestemt meg for. Så håper jeg å være igang med første letrozol-kur samme mnd.

Jeg er så glad for at jeg har jwnten min. Hun beriker livet mitt og gjør meg så innmari glad.

Samtidig så er det sårt, fordi jeg er redd jeg ikke klarer å gi henne søsken. Vi har store familier, og tanken på et liv uten søsken smerter meg.
 
Stor klem
Lykke til på kontrollen. Håper dere slipper mer komplikasjoner og styr og kan få en "enkel" vei videre mot søskendrømmen
 
Sånn psykisk opplever jeg det svinger enormt etter noe sånt. Nå begynner det å stabilisere seg litt her og jeg gråter ikke hver dag mer. Lykke til idag! Håper alt er ute! Og håper ikke de prøver å gi deg ny Cytotec mot rester for det funker dårlig.
 
Gikk faktisk bra, alt var ute bortsett fra slimhinna, så nå blir det mensen i hundre år sikkert men bedre enn utskraping!!

Fikk også resept på letrozol. Han presiserte at han gjorde det fordi jeg ville, og ikke fordi det var nødvendig.

Han mente at vi var feil par for IVF iom at vi har blitt gravide to ganger på 9 mnd. Så får vi se om/når det klaffer igjen...
 
Back
Topp