Kan vi tre bli fire?

Yey[emoji2][emoji2][emoji2] Hvor mange dpo? Er du i februar eller mars?

30 dpo, så er kalkulert til 02. Mars. [emoji5] håper du kommer etter!!!
 
30 dpo, så er kalkulert til 02. Mars. [emoji5] håper du kommer etter!!!

Er du sikker på 30 DPO? Jeg er nemlig 35 DPO og du er vel ikke 5 dager bak meg når min termin er 11.02. Du mente kanskje CD30?
 
30 dpo, så er kalkulert til 02. Mars. [emoji5] håper du kommer etter!!!
Ahh[emoji2][emoji2] Jenta vår er født 2.mars[emoji177][emoji2] Hååper det! Termin vil bli 10.mars!

Du er vel kanskje rundt 16 dpo?
 
Last edited:
Er du sikker på 30 DPO? Jeg er nemlig 35 DPO og du er vel ikke 5 dager bak meg når min termin er 11.02. Du mente kanskje CD30?

[emoji57][emoji85] jepp, det stemmer. CD 30 [emoji23]
Min termin med førstejenta var 10. Februar [emoji16]
 
Ahh[emoji2][emoji2] Jenta vår er født 2.mars[emoji177][emoji2] Hååper det! Termin vil bli 10.mars!

Du er vel kanskje rundt 16 dpo?


Stemmer på en prikk! [emoji2] krysser fingrene for deg!!
 
7ec7049b98b78ed317e2b2563ec89820.jpg

Når man kjøper nye billigtester ETTER å ha blitt gravid, må man bare tisse på en pinne daglig [emoji23][emoji23][emoji12]
 
7ec7049b98b78ed317e2b2563ec89820.jpg

Når man kjøper nye billigtester ETTER å ha blitt gravid, må man bare tisse på en pinne daglig [emoji23][emoji23][emoji12]

Dèt er godfølelse det[emoji173]️
 
Svaret får vi om tre dager[emoji51][emoji85]

Det er skikkelig spennende. Du er god som holder deg så lenge før du tester [emoji5]
 
Wow!!! Er du også gravid! Jeg blir helt overgitt, er heeelt fantastisk å se denne gravidebølgen som virkelig feier over assistert for tiden!!! Håper det er enda flere som får lov til å være med på den!

Hjertelig tillykke! Kjempefine sterke tester!
 
Wow!!! Er du også gravid! Jeg blir helt overgitt, er heeelt fantastisk å se denne gravidebølgen som virkelig feier over assistert for tiden!!! Håper det er enda flere som får lov til å være med på den!

Hjertelig tillykke! Kjempefine sterke tester!

Tusen takk! Ja det er rimelig fantastisk [emoji173]️[emoji4] håper resten av gjengen henger seg på ja!
 
Jeg vil egentlig ikke skrive her inne. Livet er urettferdig og jeg vil ikke at min lykke skal bidra til vonde følelser hos noen her inne. Men jeg har behov for å tømme tankene mine, og jeg tør ikke å gjøre det noe annet sted. Så her kommer det. Jeg lover jeg ikke skal oppdatere mye her inne! Heier på dere alle [emoji173]️

Jeg er 7+6 i dag. Vært kvalm siden uke 4 og det er strevsomt. Går hjemme med datteren min på 1,5 i tillegg til å jobbe 50% natt med 2,5 time reisevei/per vakt. Jeg er sliten, til tross for å ha hatt ferie i 2 uker. Men det går bra.

I dag har vært en av de dagene der jeg har kjent veldig mye på den magiske følelsen det er å gå gravid. Tårene triller fordi denne gangen VET jeg hvor stort dette er.

Samtidig er jeg livredd for at tiden ikke skal rekke til. Jeg synes jo at jeg har nok å gjøre allerede egentlig [emoji85] men herlighet, så ønsket og elsket dette barnet er [emoji173]️

Når det er sagt så greier jeg ikke å slappe av. Jeg er livredd for å miste. Men aller størst er frykten for at jeg "egentlig ikke er gravid". At graviditeten er utenfor livmor, eller at hjertet aldri begynte å slå...
lurer på om det er fordi jeg ikke hadde tro på kroppen min. At jeg ikke trodde at det skulle være mulig, så derfor Går jeg rundt og tror at noe har blitt galt.

Vet ikke hvor jeg vil med dette. Angrer nå veldig på at jeg takket nei til tidlig ultralyd. Jeg hadde hatt behov for det nå, kjenner jeg. Da jeg var akkurat 7+6 var jeg på ultralyd med datteren min. Skulle så gjerne ha gjentatt den suksessen....

Takk for at jeg fikk tømme tankene mine [emoji173]️
 
Du kan alltid tømme tankene dine her kjære Krepsen! [emoji8] Forstår så inderlig godt tankene dine. Skulle ønske du kunne slippe nattevakt og bare fokusere på graviditeten og datteren din.
Du ER gravid, men jeg skjønte det heller ikke selv før jeg fikk se det på ordentlig på ultralyd. Så forsvant følelsen sakte men sikkert igjen til neste gang jeg fikk se på ultralyd. Nå begynner magen å vokse og det er lettere å forstå.
Jeg syns du skal ofre litt cash jeg og bestille privat ul. Bare for å få sjelero og for å forstå at det faktisk går ann og at du er gravid!! Det vil gjøre deg godt [emoji176]

Bare skriv så mye du vil og trenger her når du ønsker det. Det er din dagbok [emoji171] Sender deg mange gode klemmer
 
Jeg skriver her inne fordi det antakeligvis sitter mange med erfaring her! Jeg har jo ikke et prøverørsbarn i Magen denne gangen, men jeg hadde jo det sist...

Jeg var på TUL i dag. Hadde selv beregnet at jeg var 8+1, hatt spotting den siste uken og derfor har jeg vært veldig bekymret...
så kom jeg inn, på et lite offentlig sykehus i Norge, og jeg er bare full av nye bekymringer...

Legen fant babyen i livmoren med et hjerte som slo. Alt vel skulle man tro. Men han målte ikke hvor stort fosteret var. Sa bare "ser ut som en 6 ukers graviditet" noe som da er over 14 dager mindre enn jeg trodde. Jeg Kan jo ha tatt litt feil men da fikk jeg liksom positiv test i uke 1+3 og det går jo ikke an.

Vi så at hjertet slo, men han sjekket ikke frekvens. Han var ikke særlig positiv, fikk ny time om en uke.

Jeg er så satt ut! Kan de SE hvor langt det er på vei?! Sist jeg var på en TUL (forrige graviditet) zoomet de inn (det gjorde han ikke nå) og målte fosteret, i tillegg til at han målte hjerterytmen OG vi fikk høre den... det var grundig, denne gangen virket det helt tilfeldig. Han snakket Nesten ikke med meg engang, bare pekte og gestikulerte...

Alt i alt en elendig opplevelse som kun ga meg nye bekymringer. Jeg fikk positiv test den 16. Juni og da var jeg i følge han 1 uke og 3 dager på vei. Vet jo at de sier at hvis de måler LITT feil på TUL så kam det få store konsekvenser, men når han faktisk ikke målte engang?!

Er helt matt... skulle jo liksom få svar, dette ble bare vanskelig.
 
Alt dette høres veldig rart ut o_O
Jeg har jo selv blitt satt både frem og tilbake, men det har vært med kun noen få dager og på nøye målinger...
Fikk du et mm-mål?
 
Alt dette høres veldig rart ut o_O
Jeg har jo selv blitt satt både frem og tilbake, men det har vært med kun noen få dager og på nøye målinger...
Fikk du et mm-mål?

Nei! Han målte ikke? Ingen CRL iallfall! Jeg vet jo hvordan det gjøres! Og det gjorde han IKKE [emoji85]

Åååå ble jo bare mer nervøs nå... skulle ikke være mulig!
 
Legen burde jo zoome inn og ta en skikkelig måling fra hode til rumpa, merkelig at du ikke fikk en skikkelig måling?[emoji50] Hos meg har de tatt å målt hver gang så dette hørtes rart ut ja..
 
Legen burde jo zoome inn og ta en skikkelig måling fra hode til rumpa, merkelig at du ikke fikk en skikkelig måling?[emoji50] Hos meg har de tatt å målt hver gang så dette hørtes rart ut ja..

Ja og det var jo det de gjorde da jeg gikk gravid sist! Nei dette var skikkelig guffent. Jeg kan ikke være 2 uker mindre på vei, så velger å håpe at det der er en solid feil"måling"...

Jeg vil ikke tilbake dit, egentlig.,,
 
Back
Topp