Kan jeg få litt hjelp?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av desember2012, 13 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. desember2012 Bli kjent med forumet

Dersom man tar en clearblue digital eggløsningstest og den er negativ. Kan det regnes som man ikke er gravid da? :anyoneNoen som vil forklare meg hvordan dette funker? Tok en clearblue graviditetstest som jeg ser et svaaakt kryss på, dog sterkere en i går. I samme urin tok jeg en clearblue digital eggløsningstest som var så negativ som man kan få den. Har hørt at man skal få positiv eggløsningstest dersom man er gravid? :arghh:

2. Oslo1989 Glad i forumet

Ville ikke stolt på eggløsningstest for å teste etter graviditet. Ville heller stolt på graviditetstesten :) Mange får positiv El-test i det TR kommer også. Har du bilde av g-testen?

• Enig Enig x 3
  3. lillespøn Glad i forumet

Enig med henne.

• Liker Liker x 1
  4. desember2012 Bli kjent med forumet

Dersom jeg kjøper en clearblue early, vil det vises bedre på den?

Vedlagte filer:

5. Oslo1989 Glad i forumet

Ser strek hvertfall :D Kan hende en CB early vil vise bedre ja (men vet flere sliter med skyggestrekker på den) eller rett og slett en digital med ukesindikator :) Håper på babystrek :)

6. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Hvorfor tester du med eggløsningstest for graviditet ? Virker som du stoler mer på den enn gtest?
    Kjøp en digital gtest du :)

7. Tigerbaby Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Ikke ta de vanlige clearblue graviditetstestene, ta digital. Den er mer følsom og mye mer pålitelig. Disse tulletestene fra clearblue har blåaktig strek uansett hva man gjør.

8. desember2012 Bli kjent med forumet

Grunnen til jeg gjorde det er fordi jeg helt seriøst ikke Aner om jeg har hatt eggløsning eller noe. Eneste jeg vet er at jeg tok ut p stav for litt over 6 uker siden å ikke fått mensen. Eneste grunnen til jeg testet med eggløsningstest var for å se hvordan det lå an. Å grunnen til jeg tok graviditetstest fordi jeg regner med ut fra ca hvor lenge det er siden sammleie å om jeg kunne ha blitt gravid fra gang til gang. Tok forøvrig en clearblue early, legger ved bilde. Så tar jeg den siste vanlige clearblue i morgentidlig

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  9. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Ser ut som babystRek :)

10. lillespøn Glad i forumet

Du er nok gravid, gratulerer

11. Belka87 Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Denne er positiv, tydelig blå strek. Gratulerer:Heartred

• Liker Liker x 1
  12. Prøver på 2019 baby Bli kjent med forumet

Gratulerer den ser positiv ut ja.
    Jeg tok og en veldig negativ eggløsningstest for to dager siden og testet positivt på graviditetstest i dag. Så det er ihvertfall ikke helt sikkert at man trenger positiv eggløsningstest når man er gravid ;)

• Liker Liker x 1
  13. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016

LH-tester krever mer hcg for å bli positive enn hcg-tester gjør. Når du har nok hcg vil lh-test også bli positiv.

IMG_0823.JPG

14. desember2012 Bli kjent med forumet

Jeg hadde visst ikke fler clearblue så jeg fikk ikke tatt idag :facepalm: men tok en eggløsningstest å den hadde smilefjes. Så jeg skjønner ingenting:happy090

15. Prøver på 2019 baby Bli kjent med forumet

Det kan jo tenkes at det er noe på gang da.. Ville prøvd å fått tak i en test.

16. Mommylife Andre møte med forumet

Jeg synes graviditetstesten din ser positiv ut Hadde jeg fått en slik hadde jeg nok sluppet jubelen løs Kanskje er LHtest positiv idag grunnet hcgstigning fra igår og du er gravid Krysser fingrene for deg!

Del denne siden