Kan du anbefale en god ansiktsmaske/ansiktsrens?

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Har fått fet og uren hud etter at jeg ble gravid. Er det noen som kan anbefale noen produkter som er effektive?
 
Huske å rense å smøre huden hver kveld :) Så vertfall smøre hver morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Matis purifying serum under krem!! Det er fantastisk!! Regulerer talgproduksjonen samtidig som det ikke dehydrerer huden.

Og bruke en lett solkrem som er tilpasset ansiktet.

Ellers så er utbrudd grunnet hormonelle endringer ganske vanskelig å kontrollere.
 
Huske å rense å smøre huden hver kveld :) Så vertfall smøre hver morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lurt å rense morgen også da huden skiller ut avfallstoffer om natta som legger seg som et fettlag utenpå huden og da tetter igjen porene. Det verste aknebakterien vet er oksygen, og når det kommer lite/ingenting oksygen ned i porene, så trives aknebakterien veldig godt.

Så rens morgen også og hold huden hydrert. (altså, bruk produkter med mye fuktighet, ikke fettstoffer!) :)
 
Ja, fikk dette annbefalt når jeg var med hudpleier :) Som du sier helst morgen og kveld. Alltid av med sminke og rense ansiktet.
Har du krem på krukke skal du aldri bruke fingrene for å ta krem, men slik skje... Etter jeg begynnte med denne rutinen er huden i ansiktet mitt så og si problemfritt ! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk gavekort så kjøpte en krem som heter academie... supergod... men kommer nok ikke til å kjøpe igjen siden den koster nesten 600kr :p
Men kjøpte aloe soothing day cream på the bodyshop og er veldig fornøyd :) De har også samme merke til nattkrem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har fått fet og uren hud etter at jeg ble gravid. Er det noen som kan anbefale noen produkter som er effektive?

Hei Charloyte!

Jeg bruker ansiktsmaskene fra www.theglow.no ca. to ganger i uken. De er enkle å ta på og like enkle å ta av og føles deilige etter man har brukt dem. Dette er tynne tekstilmasker med forskjellige typer essens ut i fra hva du har behov for, så det er ikke den vanlige typen som stivner på ansiktet ditt eller krem som du må vaske av. :)
Anbefales!

Susanne
 
Back
Topp