Kan dere også kjenne denne harde kulen??

Jeg kan ikke kjenne noen kul hos meg.. Om du er bekymret, så få deg en time hos fastlegen :)
 
Min er føles rund ja.... Men du burde snakke med legen.....haha aldri lagt merke til det før [emoji26]
 
Du burde veldig, veldig klart slutte å google helse. Asap. Det er ikke godt for helsa di. Det vitner trådene dine om
 
Har du prøvd å snakke med fastlegen din om alle de bekymringene dine?
 
Fordi du bekymrer deg for ting. Og Googler mer enn du har godt av utfra de trådene du starter
 
Selv om jeg tror dette er kødd så svarer jeg likevel :p

Ja, det er vanlig å kjenne den. Jeg gjør det selv og ett googlesøk fortalte meg at den kan kjennes. Du googlet fram bildet og visste hva den delen het, så da skulle en jo tro at du fant ut om det går an å føle den eller ikke?
 
Første innlegg var vel greit, men selvfølgelig hadde det vært best for ts å ikke ha helsebekymringer:) beste råd er vel å nevne det for legen neste anledning og ikke google for mye når det bare leder til bekymring. Å spørre andre om de kjenner det samme synes jeg virker mer fornuftig:) dette er nok vanskelig å komme til med på legevakt i helgen. Med god grunn.

Jeg tror det er det samme, men er ikke sikker. Ble bekymret da det stakk ut en liten kul ved brystbenet til sønnen min. Han var vel et par mnd. Googlet brystben + kul + baby og konkluderte med at det var vanlig:)

Også er det vel vanlig at jo mer man trykker og tar på noe sånt, jo mer ømt/tydelig kan det bli.
Får presisere at jeg ikke har spurt noen om dette, og er ikke lege selv heller.
Svar på spørsmålet:
Hvis jeg kjenner veldig etter i det området, blir det ømt og jeg synes jeg kjenner både en og flere kuler.
Ble ikke bekymret, hvis det er til hjelp. :) Lykke til!
 
Første innlegg var vel greit, men selvfølgelig hadde det vært best for ts å ikke ha helsebekymringer:) beste råd er vel å nevne det for legen neste anledning og ikke google for mye når det bare leder til bekymring. Å spørre andre om de kjenner det samme synes jeg virker mer fornuftig:) dette er nok vanskelig å komme til med på legevakt i helgen. Med god grunn.

Jeg tror det er det samme, men er ikke sikker. Ble bekymret da det stakk ut en liten kul ved brystbenet til sønnen min. Han var vel et par mnd. Googlet brystben + kul + baby og konkluderte med at det var vanlig:)

Også er det vel vanlig at jo mer man trykker og tar på noe sånt, jo mer ømt/tydelig kan det bli.
Får presisere at jeg ikke har spurt noen om dette, og er ikke lege selv heller.
Svar på spørsmålet:
Hvis jeg kjenner veldig etter i det området, blir det ømt og jeg synes jeg kjenner både en og flere kuler.
Ble ikke bekymret, hvis det er til hjelp. :) Lykke til!
Om det var eneste gangen hun hadde sånne unormale bekymringer så var første innlegg greit. Gitt at det altså ikke er den eneste tråden av samme type....;-)
 
Back
Topp