Kalendergaver :)

I

Ingenbruker

Guest
Dere som har pakke kalender til barna, hva kjøper dere som kalendeegaver? Og hvor mye penger legger dere i gavene?
 
Stor forskjell i pris på gavene. Har vel brukt 500-700kr pr kalender ;) gubben sin er dyrest :p han får en øl hver dag og i år har jeg kjøpt fra mange mikrobryggeri ;)
 
Stor forskjell i pris på gavene. Har vel brukt 500-700kr pr kalender ;) gubben sin er dyrest :p han får en øl hver dag og i år har jeg kjøpt fra mange mikrobryggeri ;)

Omtrent samme summen jeg har brukt. Har kjøpt mye kult på ebay så har derfor kunne gi litt større gaver uten ektra kostnad, men hører frøkna snakker om hva de andre i klassen har fått og da er det snakk om dyre ting, som kjoler, lego friends, petshop osv....

Kul ide med øl kalender :)
 
Det meste er gratis eller mindre enn en tier, men noen dager trekker opp prisen veldig: Votter, klær til julefestene, et notestativ... Jeg har rett ogslett pakket inn ting hun uansett trengte.
 
Vil tro jeg har brukt rundt 200 kr. Har henne 50/50, og kjøpte alle gavene i utlandet. :)
 
Pixi bøker
 
Har kjøpt en del ting som jeg uansett ville kjøpt, sånn som ny tannbørst, ullsinglet og pepperkakeformer.

Ellers er det en del perler (5 poser for 60kr!), det var hun fri for, så måtte uansett kjøpt det også. Aner ikke hvor mye jeg har brukt til sammen :p
 
I år har det blitt en del mer enn andre år. Fordi eg va i london for noen mnd siden og kjøpte mye til de der. Og i stedenfor å bare gi alt på en gang pakka eg det inn. Hver luke er på alt fra 50-250 kr til hver av de (2. Gutter). Så i år er det for litt i den. Men det var ting eg hadde kjøpt til de uansett :)
 
Regna ikke på det, men det er nå en blanding av gratis (henta kakeform i kjelleren, den representerer bakedag) og ting alt fra noen kroner til dyrere ting opp i 30-40 på noen, men snitt under 20 tror jeg
 
Kalenderen har kostet ca 200-, tilsammen for begge barna! ;)

Da er det ull sokker, Tegneblokk, litt snop, hår klemmer, pepperkake former, røde sløyfer til håret ( til julaften) , samt litt aktiviteter som ake dag, bake julekaker, dra i skogen og finne juletre osv.
 
Kalenderen har kostet ca 200-, tilsammen for begge barna! ;)

Da er det ull sokker, Tegneblokk, litt snop, hår klemmer, pepperkake former, røde sløyfer til håret ( til julaften) , samt litt aktiviteter som ake dag, bake julekaker, dra i skogen og finne juletre osv.

Aktiviteter i julekalenderen var en kjempe ide ;) den skal jeg bruke til neste år tror jeg :)
 
Har nok gått med litt penger men har kjøpt endel kule ting til han når vi har vært på ferier, så har fordelt det utover et helt år. Ting som kan deles opp i flere gaver er oppdelt, feks magnetsett, badetusjer, lukttusjer, navneplate+ magnetbokstaver til soveromsdøren.
Idag fikk han ekte astronautmat, frysetørret sandwich-is +en julestjerne med sjokolade. På lørdagene går nemlig det vanlige lørdagsgodtet inn som pakke.
 
Jeg kjøpte en 12pk med kindersjokolader for under 30,-.. Det ble 3-4 stk i hennes kalender og resten i gubbens. Har noen smurf-bokser (lørdager). Kjøpt 3pk med lekebiler (60,-?) og delt det i 3 gaver.. Kjøpte et sett med skjørt/hårbøyle/tryllestav/fe-vinger for 40,- og delte til 4 gaver.. kjøpte 5pk sokker (5 gaver). Den dyreste gaven i der kostet 50,- alene (kids headset)..

Ble ikke såå dyrt..
 
Mye billig, under 10kr. Kjøpte masse småposer med hundefigurer. Kjøpt mye småtteri på ebay, klistremerker, magnetøredobber, badeleker, superheltkapper, my little pony figurer, lørdagene er det Kinderegg. Refleksvest.
 
Varierer veldig. Idag er det baking og det er forsåvidt gratis for vi hadde gjort det uansett.
 
Back
Topp