Kaffe & te?

Drikker to-tre kopper kaffe hver dag, godt utblandet med melk, så jeg holder meg innenfor anbefalingene :)
 
Drikker 2 kopper te på jobb hver dag
 
Før jeg ble gravid så drakk jeg ca 1 liter med kaffe hver dag, men nå drikker jeg 1-2 kopper [emoji5]
 
Jeg drikker ikke for mye kaffe eller te. Tidligere drakk jeg 2 store kopper kaffe til dagen, og litt kaffe eller te noen få dager på jobb. Nå som jeg er gravid blir det 2 små kopper kaffe til dagen. I vinter drakk jeg en kopp koffeinfri te i tillegg.
 
Jeg drikker ikke kaffe, men hender jeg tar meg en kopp te[emoji4] i snitt en gang i uka tenker jeg. Så drikker nok ikke mer enn anbefalt nei [emoji28]
 
Drikker én-to kopper kaffe (uten melk, sukker osv) hver dag. Godt innenfor grensen. Nå er jeg ikke gravid/ammende heller og sånn sett trenger jeg ikke ta slike hensyn. Elsker en kopp sort kaffe til frokosten! [emoji477]️
 
Drikker mye svart gull, sikkert for mye! Men gurimalla så godt a [emoji7]
 
Drikker koffeinfri pukka-te innimellom :)
 
Hei. Til vanlig drikke jeg max 2 små kopper med kaffelatte. Halvt om halv med melk og kaffe, er det greit og fortsette med tro? Mår man er gravid? Kan godt spe ut med mer melk uten problem. Liker bare den smaken, pluss at jeg våkner bedre om morgenen da. Drikker aldri det utover dagen. Da går det i vann.
 
Nei:p jeg drikker aldri aldri te. Blir kvalm av lukten. Har Kanskje drukket en-to hjemmelaget iskaffe i uka i snitt siste året:) av og til lager jeg den lunken.
 
Drikker kaffe, men begrenser det litt nå mens jeg ammer. Ikke veldig begeistret for te, kun fruktte evnt :)
 
Back
Topp