K.V.A.L.M.E

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Er det noen av dere som er veldig kvalme? Eg har gått den siste uken og vært uggen hele dagen og kjent det jobber fælt nedi magen, men i dag tok kvalmen seg opp til et nytt nivå! Eg har lagt i sengen siden kl 21 og eg får ikkje sove! Nå. Kl 03:15! Eg har løpt inn på doen opp til flere dager da eg tror eg skal spy, og eg har prøvd å stikke fingen i halsen men kommer ingenting. NÅ begynner eg å huske hvordan det var å være kvalm hele dagen og spy i 9 mnd i forrige svangerskap :sick006
 
Ja, våknet kl 2 for å gå på do. Drakk vann og ble mega kvalm.. Var mye kvalm når jeg var gravid med datteren min. Sønnen min så var jeg ikke
 
Japp, konstant kvalm, men spyr bare en 10 ganger om dagen og får i meg nok næring. Litt værre med væske.
 
Ja, kvalm og kaster opp minst annenhver dag... De dagene får jeg ikke i meg stort...
 
Er det noen av dere som er veldig kvalme? NÅ begynner eg å huske hvordan det var å være kvalm hele dagen og spy i 9 mnd i forrige svangerskap :sick006

Ja, våknet kl 2 for å gå på do. Drakk vann og ble mega kvalm.. Var mye kvalm når jeg var gravid med datteren min. Sønnen min så var jeg ikke

Japp, konstant kvalm, men spyr bare en 10 ganger om dagen og får i meg nok næring. Litt værre med væske.

Ja, kvalm og kaster opp minst annenhver dag... De dagene får jeg ikke i meg stort...


Hvor langt er dere på vei? Jeg går rundt og er uggen, litt svimmel og tror jeg skal kaste opp innimellom. Men det skjer ingenting. Har også litt «spyangst».. Verste jeg veit..:(
 
Ja har vært kvalm di 2 siste ukene, men føler kvalmen er værre i perioder. Som når jeg våkner på morgen, da kjenner jeg det i magen og kan ikke være borti den engang :eek: ogsånn har det vært di siste dagene at det er da jeg føler meg sikkelig kvalm og tror jeg må spy... men heldigvis har jeg sluppet unna det før i går.. da var jeg kvalm på samme måte som jeg har vært. fikk i meg frokost og i 3 tiden midt på dagen da gikk jeg i spyinga. :eek: men når det var overstått følte jeg meg faktisk litt bedre etterkvert :eek: Så hadde en fin ettermiddag i går helt til jeg skulle legge meg i senga og hode traff puta da ble jeg akutt kvalm igjen at jeg måtte bare presse meg til å sove. Å nå har jeg ligget i senten til litt før 12 fordi jeg våknet kvalm igjen -.- Kjenner jeg er sinnsykt lei.. Kvalmen tapper sikkelig! er 6+3 i dag
 
Hvor langt er dere på vei? Jeg går rundt og er uggen, litt svimmel og tror jeg skal kaste opp innimellom. Men det skjer ingenting. Har også litt «spyangst».. Verste jeg veit..:(
8+4
 
Jeg er ikke kvalm, men er bare 5 uker. Har ikke vært kvalm i tidligere svangerskap da. Hvor langt var dere på vei når det startet?
 
Jeg er 7+4 og blir kvalm og uggen hvis jeg anstrenger meg, det er hektisk eller jeg stresser. Jeg har en jobb hvor jeg sitter på en stol og stirrer i en skjerm i 8 timer, så jeg klarer meg helt fint på jobb. Jeg tar av meg hatten for dere som takler kvalme i mer fysisk krevende yrker enn det jeg har. Jeg hadde sliti!
 
Jeg er 7+2, begynte å kaste opp for en uke siden. Før Det var jeg bare kvalm...
 
Kvalmen har vært til stede idag,men er veldig trøtt etter travel helg så kanskje derfor:bag:
 
Var uggen I uke 5, kvalmen kom skikkelig uke 6. Kaster opp, men brekker meg mest.

Er slitsomt. Er verst sent på kvelden, natta og morgenen

Er nå 7+1
 
Back
Topp