Kålorm! :p

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Ja nå har mini som er blitt 5 mnd blitt en skikkelig kålorm! Igår så fant jeg babyen oppned i sengen og UNDER dyna! Hadde lagt henne med hode opp og når jeg gikk inn for å se så hadde hu snudd seg med hode nedover i bunn av sengen og lagt dyna over hode og kroppen. Hva gjør jeg? Blir litt stresset.
 
Det samme er jenta mi. En natt var hun faktisk på vei ut av senga :hilarious::eek:o_O
Satt en stol ved senga da så nå holder hun seg der. Men hun snur seg ja. Og hun plager pappaen om natten, for hun beveger seg bort til han og ligger der og suger på armen hans og klør på ryggen hans :hilarious:
 
Min gutt er 5 mnd og driver også med «turning» i senga. Forstår ikke hvordan han får det til. Har prøvd sånn sovepose for banyer, men jaggu har han ikke bare klart å snu seg med den, men han har også klart å komme seg utav med noen anledninger. Så nå har eg kilt dynen ned mellom madrassen og senga på begge sider. Da får han vertfall ikke den over seg når han begynner med turninga si :)
 
Lillejenta mi har funnet ut at det er viktig at hun jobber med å komme seg opp i krabbestilling. Helst ved leggetid, selvfølgelig :rolleyes:
 
Sovepose som en binder fast i senga? Brukte det med storebror, men har ikke behovet med lille.
 
Back
Topp