Juveltråd :D

Jubler veldig for at jeg fikk tilbud om "ny" jobb i går, innad samme bedrift da, så ny stilling rettere sagt, til jeg kommer tilbake fra mammaperm 2018 :D helt sykt at jeg fikk denne stillinga mtp at jeg ikke kan begynne før om et år :smiley-bounce015 er såååååå fornøyd
 
Jubler veldig for at jeg fikk meg "ny" jobb, innad samme bedrift da, så ny stilling rettere sagt, til jeg kommer tilbake fra mammaperm 2018 :D helt sykt at jeg fikk denne stillinga mtp at jeg ikke kan begynne før om et år :smiley-bounce015 er såååååå fornøyd
Gratulerer så mye, for en fantastisk nyhet!
 
Jubler for at jeg nå er i svangerskapsuke 40! (39+0), skvatt litt da jeg åpna Preglife appen og så det :p
 
Jubler for at i morgen begynner det vikar i stillingen min! Og jubler for at det er sambo som har fått muligheten til å ta over, alt av overføring av "kunnskap" blir mye lettere da :p
 
Jubler for at alt var bra på ultralyd kontroll i dag :happy: også har jeg fått time til igangsetting 8 dager etter termin, legen tror jeg må settes igang, da jeg måtte settes igang 10 dager over sist. Men er bare 38+4 fortsatt så håper det kan skje av seg selv denne gangen, vi jobber med saken :hilarious:
 
Jubler for at lilegullet er godkjent på alle punkter på dagens polikliniske kontroll :) Pluggen min er nesten tilbake på fødselsvekta :D
 
Jubler for at jeg merker flere og flere modningstegn :) Innbiller meg hvertfall at det er det det er ;)
 
Jahu, 37 + 0 i dag! Jordmor sier hodet er festet, og fødsel kan skje allerede innen en uke :p (pga slimproppen natt til søndag)
 
Back
Topp