Juveltråd :D

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Vi må jo ha en jubeltråd der vi kan skrive om små og store gleder vi opplever :) Så jubl i vei damer :) Hihi..

Her jubler jeg for 6+0 i morgen! :) Hurra.
 
Det skulle selvfølgelig være JUBELtråd!! Ikke juvel :( haha.. Dumme autocorrect. Får jeg fikset overskriften? :p
 
5+1 og det er vel idag det lille hjertet begynner å banke?
 
5 uker i dag!! Jubler for lite plager , og for at dagene går fremover:)
 
Jubler for at det bare er en uke igjen til tul! :D
 
Jubler for at jeg er 7+1 i dag, og ikke har verre symptomer enn jeg har. Og at jeg endelig har fått bestilt time til tidlig UL neste onsdag :D
 
Jubler for at noen allerede har flyttet inn på aprilforumet og at det er lørdag :) Hurra.
 
Jubler over at jeg har kommet lengre enn forrige (og første) gang jeg ble gravid!! Første gang startet spontanaborten dagen før uke 6, men nå har jeg kommet til 6+3!
Føler meg heldig som er gravid igjen allerede, i og med at jeg spontanaborterte i starten av mai-måned.
 
Da kan jeg juble for 5 uker:)
Er hele 12 dager siden jeg fikk positiv graviditetstest :-o :)
 
Jubler for 8 fullgåtte uker i morgen! [emoji7]
 
Jeg jubler og banker i bordet for at jeg ikke har sett noe blod eller spotting enda 4+3 :) håper virkelig det fortsetter sånn frem til mars!!
 
Jubler over å skulle bli en familie på fire! :D Fikk en overveldende følelse av ren lykke nå nettopp, er så takknemlig over å ha et lite mirakel som vokser i magen min <3
 
Jubler over å skulle bli en familie på fire! :D Fikk en overveldende følelse av ren lykke nå nettopp, er så takknemlig over å ha et lite mirakel som vokser i magen min <3
Veldig enig !! Som jeg skulle sagt det selv:)
 
5+1 i dag, og jeg har nå en liten spire med bankende hjerte i magen min:-D
 
Jubler for at det er mandag og at vi er i den uken hvor jeg skal på første ul :D
 
Back
Topp