Justair ♥

Sniker fra April13.

Så ufattelig trist å høre:( Håper hun har fått den freden hun søkte der hun er nå, hvil i fred Justair❤️ Min dypeste medfølelse går til mann, barn, familie og venner❤️❤️❤️


♡Adele Marie♡24.04.13♡
 
Sniker fra oktober 13.
Alle mine tanker går til hennes familie. Håper du har funnet fred. <3
 
Sniker fra april 13.

Kjære deg, håper du har fred nå <3
Tenker på deg, og dine kjære du har forlatt <3
Du må ha hatt det så forferdelig vondt.
Skulle ønske du hadde fått hjelp til å håndtere depresjonen <3

Ord strekker ikke til føler jeg....
 
Sniker fra juni12!

Stakkars, tenk så langt nede hun har vært! :( Håper du har funnet fred! Sender masse varme tanker og omtanke til de etterlatte!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke vært her inne på lenge nå, så dette hadde jeg ikke fått med meg. Tårene bare triller! Herregud, så meningsløst! Så vondt, så ufattelig, så grusomt tragisk! Det er ingen ord som kan beskrive og heller ikke forklare... Jeg sender gode tanker og en bønn om at de som står igjen med tomheten og tapet må stå sammen og at den lille får høre om hvilken fantastisk mamma han hadde. Hvil i fred, kjære justair!
 
Jeg har ikke vært her inne på lenge nå, så dette hadde jeg ikke fått med meg. Tårene bare triller! Herregud, så meningsløst! Så vondt, så ufattelig, så grusomt tragisk! Det er ingen ord som kan beskrive og heller ikke forklare... Jeg sender gode tanker og en bønn om at de som står igjen med tomheten og tapet må stå sammen og at den lille får høre om hvilken fantastisk mamma han hadde. Hvil i fred, kjære justair!
Ja dette var en trist beskjed å få... håper de står sammen i sorgen :( er så ufatteli. Hun sa jo at hin slet med fødsels depresjon, men trodde aldri det skulle gå slik :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det var en kjempe tung beskjed å få... Helt ufattelig, og det gjør så vondt å tenke på den lille gutten hennes.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp