JUNI 2018 ☀️❤️

Helt enig med TipsiM: absolutt håp! Mange får ikke strek før IKM og evt etter IKM.

Takk jenter[emoji846]
Jeg er veldig urolig nå, men jeg vet at det er for tidlig.
Har fortsatt 11 embryo på frys.
Vet dere om det går an å få fryseforsøk i august? Neste syklus?
Nå er det bare å håpe...
 
Takk jenter[emoji846]
Jeg er veldig urolig nå, men jeg vet at det er for tidlig.
Har fortsatt 11 embryo på frys.
Vet dere om det går an å få fryseforsøk i august? Neste syklus?
Nå er det bare å håpe...

Ved fryseforsøk kan en prøve igjen på neste syklus ja. Men spørsmålet er om klinikken har ledig plass i august. Har inntrykk av at de fleste er smikkfull i august. Jeg tilhører Haukeland, og må vente til siste uken i september. Men det er ferskforsøk da.
 
Ved fryseforsøk kan en prøve igjen på neste syklus ja. Men spørsmålet er om klinikken har ledig plass i august. Har inntrykk av at de fleste er smikkfull i august. Jeg tilhører Haukeland, og må vente til siste uken i september. Men det er ferskforsøk da.

Det blir sikkert mange som skal sette inn i august. Jeg er på Riksen, og det virker som at de har nok kapasitet når det gjelder innsett...
Vi får se, kanskje det blir ikke nødvendig for meg.
 
Det blir sikkert mange som skal sette inn i august. Jeg er på Riksen, og det virker som at de har nok kapasitet når det gjelder innsett...
Vi får se, kanskje det blir ikke nødvendig for meg.

Jeg er også på Riksen og fikk ikke tilbud om fryseforsøk før i september. Men krysser fingrene for at du ikke trenger det [emoji173]️
 
DBD4369B-C196-4AA1-875F-DF69FD322338.jpeg

Ser ut som om det har blitt en liten hjemmeseier her også [emoji173]️[emoji271][emoji94][emoji5]
 
Takk jenter[emoji846]
Jeg er veldig urolig nå, men jeg vet at det er for tidlig.
Har fortsatt 11 embryo på frys.
Vet dere om det går an å få fryseforsøk i august? Neste syklus?
Nå er det bare å håpe...
Det er fortsatt håp! :Heartred

Tester du i dag, eller drøyer du det litt?
 
Last edited:
Da var det negativ blodprøve på meg.[emoji37]
Det går ingen vei den ivf-dritten[emoji5]
Uff, så leit å høre. Sender noen varme tanker din vei. Det er skikkelig dritt å måtte drive med dette assistert befruktning-greiene i det hele tatt! Verdt det når det funker, men fy så mye det koster med alle nedturer!
 
Her er jeg på dag 4 med brun spotting (6-9 dpo). Har ikke mye håp nå. Snakket med Riksen i dag, selv om jeg egentlig visste at det ikke var noe poeng å ringe. Tenkte kanskje det gikk an å øke lutinus-mengden eller noe siden det startet så tidlig, men de gjør jo ingenting fra eller til. «Du skal jo ta blodprøve til uka uansett, så da får du jo vite om det har gått eller ikke». Jo, takk for et utmerket råd. Sorry litt negative vibber herfra, har ikke den beste dagen. :shifty:
 
Her er jeg på dag 4 med brun spotting (6-9 dpo). Har ikke mye håp nå. Snakket med Riksen i dag, selv om jeg egentlig visste at det ikke var noe poeng å ringe. Tenkte kanskje det gikk an å øke lutinus-mengden eller noe siden det startet så tidlig, men de gjør jo ingenting fra eller til. «Du skal jo ta blodprøve til uka uansett, så da får du jo vite om det har gått eller ikke». Jo, takk for et utmerket råd. Sorry litt negative vibber herfra, har ikke den beste dagen. :shifty:

Så godt å få litt utløp for det da.. [emoji173]️
Kunne ønske det var ivf’ere som møtte oss pr. telefon noen ganger. Noen som virkelig kunne forstå hvor tregt dagene går, hvor mye medisinene gjør med oss, hvor vanskelig det er å stå i dette, hvor mange håpløse tanker som svirrer rundt i hode til tider. Heier på deg! [emoji173]️
 
Back
Topp