Julibaby blir junibaby [emoji4]

Så bra, da er du jo mentalt forberedt på det:) Ja, jeg har også hørt at det kan bli lange og tunge fødsler ved igangsetting, men det får bare være, godt jeg er førstegangs og ikke aner hva jeg går til [emoji12]

Den tyngste delen syns jeg med nummer 1 var all ventingen..og bare gå å ikke vite når noe kom til å skje. Det slipper jo du nå :) Aldri før har jeg håper at en helg skal gå så fort som nå :hilarious:
 
Det er sant[emoji4] enig, håper helgen går veldig fort[emoji16]
 
Lykke til på mandag!! <3 gleder meg til å høre om hvordan det gikk!! Ser du er 89-modell...er det samme :)



Takk for det[emoji4] og lykke til til deg også![emoji173]️ Snart kan vi nyte sommeren med det nye tilskuddet[emoji4]
 
Så gøy og ha litt slike sysler å holde på med disse dagene[emoji4] off, hadde du mye smerter sist? Premien er vel verdt det [emoji173]️

Jeg blir jo satt i gang på mandag så vet jo ikke hvor lang tid det tar, men har fått beskjed om at jeg var ganske moden ved sist kontroll så håper deg går fort[emoji4] formen er ganske fin, blir fort sliten av å gjøre for mye, men har noen planer hver dag for ellers går jeg på veggen[emoji12] sliter litt med forstoppelse som jeg håper jeg før løst opp i før mandag er her[emoji6]

Be om klyster tidlig under igangsettelsen om du er forstoppet. Jeg var det sist, og riene kom ikke i gang før JM kom på at jeg skulle få klyster. Jeg tenkte iikke på at jeg burde si fra om det. Skal si fra med en gang denne gangen i alle fall [emoji28]
 
Be om klyster tidlig under igangsettelsen om du er forstoppet. Jeg var det sist, og riene kom ikke i gang før JM kom på at jeg skulle få klyster. Jeg tenkte iikke på at jeg burde si fra om det. Skal si fra med en gang denne gangen i alle fall [emoji28]

Takk for tips:) tenkte faktisk på det [emoji4]
 
Be om klyster tidlig under igangsettelsen om du er forstoppet. Jeg var det sist, og riene kom ikke i gang før JM kom på at jeg skulle få klyster. Jeg tenkte iikke på at jeg burde si fra om det. Skal si fra med en gang denne gangen i alle fall [emoji28]

Finnes det ikke noe man kan ta nå og? Orker ikke gå helgen i møtet med oppblåshet og småkvalme. Har prøvd noen av kjerringrådene uten hell [emoji57]
 
Finnes det ikke noe man kan ta nå og? Orker ikke gå helgen i møtet med oppblåshet og småkvalme. Har prøvd noen av kjerringrådene uten hell [emoji57]

Jeg satte mini klyx/microlax på meg selv hjemme jeg når jeg slet med å komme i gang.
Dagen jeg kjendte at det var rier tok jeg en ny før jeg skulle inn på føden på en kontroll :p Vet at det hjelper fremdriften, og få tømt både endetarm, og urinblæren :p
Da er det jo ikke noe som hindrer baby i å komme ned :D
 
Jeg satte mini klyx/microlax på meg selv hjemme jeg når jeg slet med å komme i gang.
Dagen jeg kjendte at det var rier tok jeg en ny før jeg skulle inn på føden på en kontroll :p Vet at det hjelper fremdriften, og få tømt både endetarm, og urinblæren :p
Da er det jo ikke noe som hindrer baby i å komme ned :D

Mannen var på apoteket i går og kom hjem med laktulose (forferdelige greier[emoji85]). Har hjulpet på luftsmertene, men ikke fått fortgang på systemet enda. kommer til å be om klyster med en gang jeg kommer inn på sykehuset
 
Mannen var på apoteket i går og kom hjem med laktulose (forferdelige greier[emoji85]). Har hjulpet på luftsmertene, men ikke fått fortgang på systemet enda. kommer til å be om klyster med en gang jeg kommer inn på sykehuset

Klyster var en befrielse å få altså. Husker mannen tilbydde seg å kjøre hjem og se til hunden når jeg skulle få det [emoji23] like greit å få luftet ut badet før han kom tilbake [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Klyster var en befrielse å få altså. Husker mannen tilbydde seg å kjøre hjem og se til hunden når jeg skulle få det [emoji23] like greit å få luftet ut badet før han kom tilbake [emoji23][emoji23][emoji23]

Haha[emoji23] får sende mannen hjem og gi mat til katten jeg da [emoji6] skal bli deilig å få tømt seg [emoji85]
 
Så bra, da er du jo mentalt forberedt på det:) Ja, jeg har også hørt at det kan bli lange og tunge fødsler ved igangsetting, men det får bare være, godt jeg er førstegangs og ikke aner hva jeg går til [emoji12]

Vet du hvordan du blir igangsatt??
Trenger ikke være lange og tunge. Hos meg tok det bare en timestid [emoji85]
 
Vet du hvordan du blir igangsatt??
Trenger ikke være lange og tunge. Hos meg tok det bare en timestid [emoji85]

Aner ikke[emoji85] men blir vel ballong, piller, drypp eller ta vannet avhengig av hvor moden jeg er[emoji6] hvordan ble du satt i gang?
 
Aner ikke[emoji85] men blir vel ballong, piller, drypp eller ta vannet avhengig av hvor moden jeg er[emoji6] hvordan ble du satt i gang?

Jeg hoppet over ballongen sist. Fikk 3 modningstabletter, trengte ikke drypp, og vannet ble tatt under pressriene. Tok 9 timer fra riene startet til han var ute, den aktive fasen var ca 3 timer. Pressfasen15 min. Så kan gå ganske greit også altså :) spent på om igangsettelse denne gangen drøyer i tid eller ikke. JM sa det kunne gå fort siden det gjorde det sist :)
 
Back
Topp