Juli barn , hva trenger jeg ?

De skal jo ikke være i sollys så med mitt julibarn hadde jeg allikevel langerma omslagsbody Strømpebukse eller romslige tynne bukser
Tynne sokker og lue
Pysj
Utstyr er stort sett sol ellers... Min sov inne til å begynne med i vugge med pledd. Dyne om natta
 
Bambusklær er fint. Det varmer når det er kaldt, avkjøler når det er varmt og har naturlig uv-filter i seg. Fantastisk mykt er det også! Kjøp fra hust & claire, troll eller tiljamid. Lilleba ee bare 40% bambus.
Vil også anbefale en vogn med god solskjerming:)
 
Med mitt julibarn var det nesten 30 varmegrader hele juli, så ungen lå i bare bleia på dagtid og kanskje en body på kvelden. Vi fikk det ikke kaldere enn 27 grader på soverommet, selv om sola aldri står inn vinduene. Du må nok bare se ann været. Helsesøsterene snakket hele tiden om hvor mye ungene la på seg den sommeren, sikkert fordi det var så varmt, slik at ungene ble ekstra tørste. Vi hadde alt for mye klær i de små størrelsene siden vi nesten ikke brukte klær. Lurt med helseteppe og gulpekluter. Bæresele kan bli varmt, men fin avlastning om du likevel må bære på ungen.
 
Vogn med god plass til stor baby og vognpose til vinteren.
 
Back
Topp