[Julestemningskalenderen] 9. Desember. Julekort

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Denne er for dere som sender/deler ut julekort

Har dere sendt dem enda? Ordnet dem?

Jeg har som mål for helga at vi skal få tatt bilde... Har lokalisert 2 av 3 nisseluer fra i fjor...

Vi skriver dem ut selv da så vi trenger ikke vente på at de kommer i posten når bildet er tatt. Men det var å få gjort det da...

Tidligere innlegg i kalenderen skal være på høytid men noen av de nyeste er på generell. De flyttes periodevis
 
Ingen??
 
Vi flytter dem når vi har tid/kommer over dem. Vi jobber ikke 24/7 ;)
Jepp. Nettopp derfor min info om at de flyttes periodevis. For dere kan jo ikke være der til enhver tid. Så de finnes på høytid. Men noen nye kan være her enn så lenge. Ikke noe problem det vel? :)

Men julekort? Ingen

Eller så er de opptatt med å ta bilder for å kunne skrive at de har kommet lenger enn meg :)

Jaja. Ingen stress enda, heldigvis :)
 
Last edited:
Vi lager julekort hvert år. Gir de ut etter hvert som vi treffer folkene våre i begynnelsen av desember. :)
 
Til de vi treffer har vi fast tradisjon at de deles ut 20.12

Da var vi gaveutvekslingstreff hos en tante og julekort utveksles på kryss og tvers. Men de som skal sendes vil jeg ha avgårde neste uke. Derav plan om å ta bilde i helga.
 
Vi tar julebilde og sender ut på mail eller Facebook. Det skjer nemlig i siste liten som regel.
 
Vi har akkurat fått dem i posten. De fleste leveres ut med julegavene. De som skal sendes i posten, bør vi sikkert snart få iveien.
 
Muligens knipset jeg bildet i dag. Helt uten nisseluer, men tre unger ute i snøen
 
Jada med bilde av oss alle på. Mange gitt og sendt ut allerede :)
 
Har laget, mottatt i posten - nå må jeg bare finne motivasjonen til å skribe dem ;)
 
Back
Topp