[Julestemningskalenderen] 6. Desember. Julegenser

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg registrerer at flere og flere deler bilder av julegenser. Det er for meg forunderlig at folk vil ikle seg dette frivillig.

Men smaken er som baken. Den er delt
Og for all del, jeg sitter på jobb med jule-øredobber, dagens i form av små snømenn. Men julegenser har jeg altså ikke, og heller ikke planer om å skaffe.

Men, målet med Julestemningskalenderen er jo å spre god stemning, og i den ånden vil jeg heller undre meg over, har du julegenser? når og "hvordan" bruker du den. Og vil du dele bilde?

Julestemning blir det nå definitivt av dem. Det ser jeg. Jeg kan bare ikke tenke meg å bruke dem. Men det betyr slett ikke at jeg synes det er feil på alle andre av den grunn altså. Slett ikke

Det var jo rent stillig på en jule-måte når en kollega delte bilde av "1.12 er julegenser-dag på kontoret" og de som skilte seg ut var de som "bare" hadde rød topp :)
 
Jeg bruker julegenser som en julespøk, har brukt det til premiereåpning av bad mum 2 og kjøpt en jeg skal ha til jul. Men skulle ønske jeg hadde en hjemmelaget en som var litt mer personlig. Syntes det er morsomt, men ikke stilig. Men julestemning lager det[emoji319][emoji1392][emoji300]️
1b102e6076f485add2655308389b12f8.jpg
04bd1bda2515cce96d8ef6db66cceae8.png
 
Morsomt er det ja, man må liksom bare ha den rette anledningen.

Det er liksom det jeg mangler og derfor jeg ikke har, antar jeg.

Den nederste der var jo litt morsom da :)
 
Ikke mange svar her, og muligens pga min noe... Ikke helt overbeviste oppfatning. Men det ER jo kult i rett setting da!

Tas til etterretning, og snart kommer dagens tråd

Dog ble det faktisk mindre svar etter at jeg la dem over på generell....
 
Der er tråden ja! Jeg fant den ikke i går.

Jeg har ikke jukegenser, må le litt av hele greia egentlig ^^
Men det er jo litt morsomt å se på ^^
 
Jeg syns det er kjempegøy med julegensere! Det er jo ikke FINT, men morsomt, og det er jo skikkelig julestemning. Har brukt min på jobb i barnehage. Barna syns den er RÅFIN! ( blinkende farget lys også[emoji23][emoji319][emoji1335])
 
Jeg har ikke og har heller aldri hatt julegenser[emoji2] ser ikke greia....
 
Back
Topp