[Julestemningskalenderen] - 4. Desember. Andre søndag i advent.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det er allerede tid for å tenne ser andre lyset av de fire.

Hvilke planer har dere for denne søndagen da?

Vi skal starte den med en god frokost, før vi skal avsted for den store julekonserten, alle tre skolekorpsene i kommunen samarbeider, hver av oss er vi ikke så mange, men med de som kom på øving i går er det i alle fall i overkant av 40 musikanter. Og nesten 50 i aspirant/junior - gruppa som har øvd inn noe de skal spille uten noter. Her tror jeg det er garantert julestemning!

Etterpå skal jeg muligens benytte meg av at senteret er søndagsåpent (og amfi medlemstilbud) og få i havn noen av de julegavene svigermor skal ha med seg tilbake fra sitt førjulsbesøk, hun kommer siste halvdel av uka som kommer. Men vi får se hva jeg rekker, det er en fotballtrening for minstemor, vi må ha middag, og der stenger jo 19. Kanskje det heller blir å komme meg ajour på noe kalendertv med ungene.
 
Vi skal lage litt julegaver, mini skal tegne på kopper han skal gi bort.
Så vurderer jeg å lage krumkaker , ellets blir det litt pynting av hus
 
Rolig søndag med ett sykt barn og syk mamma. Guttungen er heldigvis frisk igjen og skal i bhg imorgen
 
Nå er nesten hele dagen gått allerede, har ikke fått gjort noen ting enda. Hadde planer om å få gjort ting, men henger veldig etter.
 
Søndag er besøke-mormor(min mamma)-dag. Så vi er der og drikker kaffe og spiser litt godt nå.
I går var vi på julemarked, kjempekoselig! Det var bare eldstemann, minstemor og meg, men vi kosa oss veldig :happy:
Mellomste var i bursdag, og mannen var sjåfør hit og dit.
Senere i ettermiddag skal jeg prøve å få bakt noen julekaker, få det unnagjort liksom :hilarious: Motivasjonen er ikke helt på topp i år, men det må gjøres.
 
Sykt barn. Hun har heldigvis ikke kaste opp idag. Blir en stille dag her før vår del.
 
Idag har vi bakt pepperkaker med tanten (aktivitet i pakkekalender) og vært en tur hos morfaren :) Ellers en rolig dag.
 
Back
Topp