[Julestemningskalenderen] 3. Desember. Adventsøndag.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I dag prøver jeg etter diskusjon i skravletråden i går å legge denne på generell. De to første lukene ligger på høytidsforumet og jeg tenker at moderator sikkert flytter disse dit etterhvert utover desember?

Dette er altså en ikke-premie-basert kalender der det dreier seg om julestemning, og å dele den.

I dag er det 3. Desember og første søndag i advent.

Dagens luke blir enkel. Vis oss (eller fortell om om du ikke får til å legge ut bilde) adventstaken din
 
Hadde ikke stuebordet vårt vært fullt av smålego etter dagens julekalender skulle jeg lagt ut bilde [emoji6]
Kommer etterpå når vi får ryddet [emoji6]
Men akkurat nå en pust i bakken etter pepperkakebaking [emoji4]
 
Vår står i vinduet nå siden spisebordet har vært brukt til å bake julemenn. Dagens kalenderluke her.

Og jeg sitter i sofaen med en halvsyk, mer eller mindre sovende jente i armene. Så bilde senere her også
 
Her må bilde komme da jeg har fått kjøpt lys[emoji85] Gravidhjernen har sletta det helt....
 
02959176c5a457176692d6cb0e2941bc.jpg

Litt dårlig bilde, men vi holder på å pynte den[emoji2]
 
Den er veldig standard, og den ligger på stua og venter på at jeg skal henge den opp i kveld :D
 
Eller vent, nå tenkte jeg sånn 7 stake. Kjøpte faktisk 4 lys i dag. Nå finne ut hvordan jeg skal sette det opp i kveld.
 
Trodde jeg hadde lys til staken, men hadde ikke det likevel [emoji24] Så ingen lys idag...
 
Så koselig å se alle sammen :)
 
Back
Topp