[Julestemningskalenderen] 23. Desember. Tradisjoner.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei og velkommen til denne nest siste tråden i Julestemningskalenderen.

I dag tenkte jeg å få høre om deres tradisjoner denne kvelden før kvelden?

Her styrer vi på og lager jul, vaske og pynte og snart pynte tre. Vi skal sette på NRK 1 med kvelden før kvelden og de eldste ungene vil de hovmesteren, som er fast tradisjon. Deretter skal de legge seg tenker jeg.

Og jeg skal sikkert styre utover kvelden med å bake kake og gele til toårsdag på mandag.

Hva er deres tradisjoner?
 
Har ikke så mange tradisjoner vi[emoji4] Grevinnen og hovmesteren må jeg ha med meg, men det er vel det eneste som er fast hvert år[emoji4]
 
Har ikke så mange tradisjoner vi[emoji4] Grevinnen og hovmesteren må jeg ha med meg, men det er vel det eneste som er fast hvert år[emoji4]

Her og :)

Vi hadde mange tradisjoner da jeg var barn, men de fleste er borte nå :(
 
Her forberedes morgendagen. Besteforeldre hentes hjem, potetene skrelles, melet brunes, pakkene legges under treet og "kvelden før kvelden" surrer i bakgrunnen. Grevinnen og hovmesteren er fast innslag
 
Har i grunn ikke laget så mange tradisjoner , ungene er snart 3 og 4,5 år- men det kommer nok:) Det ‘faste’ er å se en julefilm, så det ble ‘Hjemme Alene 2 ‘ :happy: Ungene er lagt, og vi har fyllt opp julestrømpene og lagt julegavene under treet for å gi den illusjonen om at nissen og alvene har vært her :santa Gleder meg til å se ansiktutrykkene di sine når de står opp i morgen :D
 
Vi er hos de vi ikke er hos på julaften og spiser middag[emoji4] også må jeg ha med meg Grevinnen og hovmesteren[emoji318]
 
Grøt med mandel, pynte juletre, brettspill og kvelden før kvelden. [emoji318]
 
Back
Topp