[Julestemningskalenderen] 22. Desember. Julefred?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei, tid for enda en luke i Julestemningskalenderen.

Det nærmer seg jul med stormskritt.

Har julefreden senket seg enda?

Den er et stykke unna her, for å si det sånn.

Først 5,5 timer jobb, minst. Fra nå

Så rydding av stue og pynting av denne og tre. Og handling.

Og baking.

Og hjemme ligger en unge med omgangssyke

Håper det er litt mer julefred hos dere
 
Siste rest skal fikses i dag[emoji4] så i morra håper jeg den har senket seg[emoji318][emoji319] og juletreet kan pyntes[emoji4]
 
Julefreden har satt seg sakte men sikkert her :happy:
 
Vi sitter i bilen på vei til min familie. Vi har lagt bak oss ei ferje, ei kolonne, 7.5 timer og nærmere 50 mil. Det er ca 30 min til vi er framme, og DA senker julefreden seg. Frøkna har vært helt eksemplarisk i bilen og turen har gått over all forventning.
 
Ikke helt julefred enda. Huset renner fullt av gjester i morra, og det gleder vi oss til, men bad og kjøkken skulle fått seg en grundig vask først, og vaskerommet er fullt av klær som må brettes. Det får vente til jenta er i seng, for med henne i hælene blir det ikke noe ryddigere [emoji28] Ellers er det ganske fredelig da, ferdig med handling og slikt så er ikke veldig stressa.
 
Jeg er ikke ferdig, men julefreden holder på å senke seg likevel :)
 
Julestemninga og julefreden slo over meg i det vi kjørte av ferja her i formiddag. Nå er vi hjemme hos mine foreldre, bror med familie har kommet, lillebror fikk juleferie likevel og har kommet hjem. Vært på butikken og kjøpt julehefter som ikke skal leses før juleaftens morgen. Full avslapping med familien, det gir meg julefred.
 
Back
Topp