[Julestemningskalenderen] 21. Desember. Julefilmer

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dagens luke kommer atter en gang sent på dag.

Men i dag lurer jeg på hvilke julefilmer dere har sett eller har tenkt å se i år :)

Jeg håper å få sett love actually og tre nøtter til askepott i alle fall.
 
Har sett arthurs julegaverace, polarekspressen, to ukjente amerikanske feel good julenissefilmer, og litt av hjemme alene 1 selv om jeg aldri har likt den.

Håper å få sett julenissen 1,2&3 og grinchen:D

på julaften skal jeg jobbe til tre- håper og regner med å få sett det meste som går på nrk i løpet av formiddagen:) men om jeg må jobbe så klarer jeg meg fint uten<3
 
Så polarekspressen med småbrødrene til mannen nå i dag. Så har jeg sett Disneys A Christmas Carol tidligere. Regner med det blir disney-klassikerne på julaften. Og kanskje tre nøtter til askepott, men mulig det er midt i kirkegård-tid [emoji848] blir sikkert flere julefilmer sammen med familien når vi kommer oss hjem [emoji173]
 
Til nå har vi sett Alene Hjemme 1 og 2, Die Hard filmene og et par kleine C-filmer. Håper å få med oss Love Actually og the Holiday også
 
På hvilken kanal går Love actually? Vil se den i år. Ellers er det 3 nøtter til Askepott som gjelder :)
 
Har sett Juleprinsen, Julenissen 1 og 2, noen på netflix og viaplay jeg ikke husker navnet på. Og litt av Alene hjemme og Hjelp, det er juleferie. Håper å få sett Polarekspressen, Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen[emoji4]☄
 
Til nå har jeg sett The family stone, julenissen 1 og 2, Home Alone 2.

Jeg håper å få sett Hjelp, det er juleferie, Love Actually, polarekspressen, julenissen 3, tre nøtter til Askepott, reisen til julestjernen, Jack Frost, og sikkert enda flere filmer [emoji4]
 
Har sett love actually og die hard - blir liksom ikke jul uten.

Har i tillegg sett de julefilmene som går på tv de siste 10dagene :)
 
Love Actually er den eneste jeg må se.

Og Grim og Gru! ❤️
Så glad for at NRK har begynt å sende den i jula igjen
 
vi så på hjemme alene 1 i går:)
Tenkte også å se polarekspressen og hjemme alene 2:)
 
Vi har sett hjemme alene 1 og 2 , A Christmas prince ,pottersville, a dogwalkers Christmastale , timmy time-christmas surprise, l’ll be home for Christmas ...Hmm så en veldig fin i går ,husker ikke hva den het gitt.(romantisk sådan ) Blir nok en del til og noen MÅ sees. Det er polarekspressen, mikkes jul, askepott og reisen til julestjernen:)
 
Back
Topp