[Julestemningskalenderen 2023] 15-19 des - Julehefter

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei, som der oppdager så sliter jeg visst med å få ut disse trådene i helgene, jeg glemmer det ut rett og slett. DEnne heglen hadde vi besøk av min svigermor så det gikk rett i glemmeboken hele greia, men her komemr en oppsamlingsluke da

Julehefter. Kjøper dere slike? Er det noen minner fra barndommen, eller fra nyere tid, en klassiker eller en ny perle du vil tipse om ?
 
Ikke noen julehefter som fristet i år, men jeg har en adventsbok med ny historie for hver luke. Også fikk jeg nylig tak i "den store juleboken".
 
Et julehefte pr julestrømpe her i hus. Faste er Nemi og Pondus. Ungene får Donald++
 
I min barndom fikk vi velge et hver, så det var fast stomperud til mamma, finnbeck og Fia til pappa, enten knoll og Tott eller kapteinens jul til meg og min bror varierte litt. Det var ikke lov å lese dem før julaften.

Mannen er vant til mer fri tilgang på dem.

Han har ansvar for å kjøpe inn nå, og kjøper ganske mange. En liten formue i julehefter. Som stort sett leses i romjulen for jeg sier ikke før julaften, men julaften har vi ikke tid ;)

Men vi leser de gamle også da.
 
Back
Topp