[Julestemningskalenderen] 20. Desember. Alt pakket og klart?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei igjen.
Sent idag denne luken.

I dag tenkte jeg spørr, er alt pakket og klart nå? Pakker og julekort kjøpt, pakket og levert?


Jeg er bak skjema her som på alt annet dette året
Det som skal i posten et sendt. Glemte en gave, men det går bra (en ting ekstra til svigerfar)
Noe ble levert i dag.

Men til mine foreldre og min bror med familie og svigermor som vi feirer med og min mann og våre barn og et par nabounger som jeg regner med.... De har jeg ikke pakket enda. Kjøpt dem da, i det minste. Kom akkurat nå på at jeg egentlig ga feil gave til min kusines datter, menmen. Det går bra. Bare mangler en til en sjuårsdag 6.1 da.

Ungenes nettbrett er ikke ladet og satt opp enda. Coveret til det ene er ikke kommet. Butikken solgte det ene ved en feil. Det var bestilt to til oss.

Planen min når jeg planla denne kalenderen var at i dag skulle jeg kunne svare at ja. Etter dagens familie-gave-utveksling så var alt nå i orden. Min brors familie og mine foreldre leverer jeg utenom dagen i dag, bare svipper bortom min bror en kveld. Men må visst bare pakke det først....

Tidligere tråder i kalenderen ligger på høytidsforumet, de nyeste midlertidig på generell.
 
Alt er kjøpt, men bare noen få pakket[emoji85] og to må lages ferdig. Vurderer å dra å kjøpe de to siste. Dagene går fra meg.
Hatt sykt barn i en uke, lite energi selv. Og har nå blitt syk selv, oppå alt det andre.
 
Ikke sendt ut julebilde (gjør det på nett) og ikke pakket ferdig. Skulle ha vært ferdig til nå.
 
I dag kom ribba i hus så nå er alt klart. Mangler kun en gave og litt småinnkjøp på kiwi. Frukt og melk. 2 kjøleskap og 2 frysere er stappet fulle. Har nok mat frem til påske. Minst...
 
Jeg føler meg ganske ferdig:D

skal jobbe i helgen, så heldigvis har vi ikke ansvar for noe mat. Deilig. Det er ikke avklart om vi skal feire hos naboen eller fem minutter unna med bil men det får vi se:)

De siste gavene skal leveres på lørdag.
Skal skrive julemail til bestemor.
I morgen har jeg fri og da er planen at meg og femåringen skal ferdigstille to gaver:)

Har ikke vunnet en abnorm sum på flaxkalenderen enda, begynner å bli dårlig tid!
 
Alt er kjøpt, men bare noen få pakket[emoji85] og to må lages ferdig. Vurderer å dra å kjøpe de to siste. Dagene går fra meg.
Hatt sykt barn i en uke, lite energi selv. Og har nå blitt syk selv, oppå alt det andre.
Et par lage-gaver ble kjøpegaver her også i år rett og slett pga syke barn og mangel på tid.
 
I dag kom ribba i hus så nå er alt klart. Mangler kun en gave og litt småinnkjøp på kiwi. Frukt og melk. 2 kjøleskap og 2 frysere er stappet fulle. Har nok mat frem til påske. Minst...
Mat har vi ikke fått i hus enda. Så godt som ingenting egentlig

Jeg har kjøpt surkål. Pinnekjøtt og fenalår er klart på loftet til pappa.

Men jeg har ei handleliste så lang... Så godt som alt får jeg på kiwi to minutter unna, men svinemør (sunnmørsk spesialitet og et must til jul) må jeg lenger avsted for å få. Svinemør må jeg derfor planlegge for å få i hus. Resten tar jeg på kiwi en kveld. Evt med mannen med meg siden svigermor kommer i dag så hun kan passe de sovende ungene mens vi handler.
 
Pakket det meste i går, faktisk. Det som er igjen, skal printes
 
Back
Topp