[Julestemningskalenderen] 16. Desember. Adventskonsert

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
God morgen og velkommen til den 16. luken i Julestemningskalenderen.

I dag spørr jeg; har du vært eller skal du på en adventskonsert/julekonsert?
 
Jeg har aldri vært på disse klassiske "julekonsert i kirka til fire hundre og noe kroner pr bilett" selv om jeg egentlig har litt lyst det. Type "barnevakt. Meg og mannen på konsert". En gang kanskje.

Men jeg og de eldste ungene var på adventskonsert på bedehuset sist helg. Det var skolekorpset og voksenkorpset som spilte og allsang og en vokalist som sang med korpset på noen sanger og veldig koselig. Ja, og siden min sønn er korps-aspirant så spilte han litt også. Og pepperkaker og gløgg og varm solbærsaft i god tradisjon og mye kos.
 
Ikke utover avslutningen til eldste her som spiller el gitar. Den har vært og var veldig kjekk.
 
Var på lyskonsert i kirken forrige helg.
Veldig koselig :)
 
I fjor var vi på "No e D.D.E. jul igjen" i Olavshallen. Koselig :)
 
Ikke i år. Var for noen år siden med Anita Skorgan og Stephen Brandt Hansen. Veldig fint, bortsett fra at det var en liten gjeng middelaldrende personer som satt og fniste og tullet slik at jeg til tider ikke fikk med meg hva som skjedde.
 
Ikke i år, med baby i jus får vi det ikke til dessverre. Til neste år må jeg få det til igjen, for det er så koselig!
 
Har ikke vært på konsert i år, men eldste datteren min har før sunget på julekonserter og da var vi og hørte på.
 
Dytter i tilfelle flere vil dele eller moderator vil flytte den :)
 
Back
Topp