[Julestemningskalenderen] 14. Desember. Julegaveønsker.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Dagens luke kommer tidlig. Veie opp for at de siste har kommet sent? Jeg ligger våken og kan likegodt gjøre det :)

I dag spørr jeg rett og slett, hva ønsker du deg i julegave?

(det er lov å ønske seg alt mulig. Man kan bar ikke forvente å få alt)

Tidligere innlegg i kalenderen ligger som vanlig på høytid eller midlertidig på generell.
 
Missoni badehåndkler, hudpleieprodukter jeg bruker/evt.andre gode proukter, ullundertøy, div gavekort, sminke, ullpledd, ullsett fra woolland, le creuset kaffekopper. Det jeg kom på nå
 
Pulsklokke
Vinterjakke
Vintersko
Goretex joggesko
Veske
Gavekort på hudpleie
 
Er nok ikke mye jeg ønsker meg, har prøvd selv å tenke på det, men finner ingenting. Vet ikke om jeg er vanskelig i år eller om jeg faktisk har kommet til punktet der jeg har alt jeg trenger og ønsker meg[emoji12][emoji23] men ikke greid å komme på noe materialistisk ennå, alt jeg ønsker meg er sånt kliss, at alle skal være snille og ha det bra[emoji23][emoji173]️[emoji1305]
 
Jeg ønsker meg følgende:
- En firkantet pizza-stein
- Nye joggesko
- Pigger jeg kan sette inn i de gamle joggeskoene
- Førstepremien i lotto :p
 
Pastamaskin. Bæresele. Piggsko. Bærejakke. Et par bøker. Et pledd.

Jøss, rart å tenke på meg selv. Som oftest er det "hva ønsker baby seg" eller "hva ønsker DERE til jul". Par-gaver er kjedelige altså. Servise og håndklær og juleduker. [emoji28]
 
Ønsker meg den nyeste Ticket to Ride utgaven, Frankrike :)

Hadde dog ikke sagt nei til å vinne førstepremien i lotto, som nevnt over her ^^
 
Ekstern harddisk har jeg vel nevnt til noen. Vaskehjelp.

Jeg har også veldig lyst på et nytt kamera, men det har jo jeg ikke sagt til noen ^^
 
Pastamaskin. Bæresele. Piggsko. Bærejakke. Et par bøker. Et pledd.

Jøss, rart å tenke på meg selv. Som oftest er det "hva ønsker baby seg" eller "hva ønsker DERE til jul". Par-gaver er kjedelige altså. Servise og håndklær og juleduker. [emoji28]

Så derfor. Nettopp derfor spurte jeg hva du ønsker deg. Tenke litt på det også. :)
 
Jeg ønsker meg etui til oppbevaring av utskiftbare rundpinner (strikkepinner)
Mannen har fått link. Gjenstår å se.

Og et par bøker.
 
Back
Topp