[Julestemningskalenderen] - 12. Desember - julekort

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Velkommen til dagens luke. Da er jeg ajour. Havna litt på etterskudd. Glemte meg ut.

Jeg er ikke akkurat ajour privat heller med tanke på julen, og ei heller dagens tema.

Julekort. Hvordan står det til? Er de sendt? Bestilt? Eller som mine.... Ikke tatt bilde enda?
 
Bestillt og mottatt for leeeenge siden - mange blir levert med julegavene, resten må jeg sende :p
 
Velkommen til dagens luke. Da er jeg ajour. Havna litt på etterskudd. Glemte meg ut.

Jeg er ikke akkurat ajour privat heller med tanke på julen, og ei heller dagens tema.

Julekort. Hvordan står det til? Er de sendt? Bestilt? Eller som mine.... Ikke tatt bilde enda?
Sender mine i dag.

Om du ikke har bestilt dem enda så er du nok litt for sent ute, dessverre
 
Sender mine i dag.

Om du ikke har bestilt dem enda så er du nok litt for sent ute, dessverre
Vi bestiller dem ikke, vi printer selv. Så den delen er grei. Må bare fakrisk få tatt bilde/laget det.
 
Vi lagde vårt første julekort i fjor, med babyen i nisselue og hundene ved siden av. :)
I år dropper vi julekort tenker jeg, og så håper jeg at jeg orker neste år igjen. Sender en melding til dem jeg ville sendt kort til.
 
Vi har sendt ut, og vet at noen har kommet frem :)
Sendte tidlig og håper med det at noen gidder å sende til oss også! Syns det minker hvert år...
 
Back
Topp