Julepynt

87'modell

Forumet er livet
Har du julepynt som har vært med deg fra du var barn, eller kanskje til og med noe som er arvet gjennom flere generasjoner? :)
 
Ingen? :)

Jeg har to stearinlys fra da jeg var barn, som må opp, selv om de har fått hard medfart opp gjennom tiden. :)
 
Vi har en adventsstjerne med telys/lavt kubbelys inni som har fulgt min manns familie så lenge de kan huske... Og så har vi noen fugler som er på juletreet, fra min oldemor. Ellers er det meste tradisjonspynt stuck hos foreldregenerasjonen fortsatt [emoji12]
 
Ja , jeg hadde en liten kasse med julepynt som var min. Fikk gjerne litt i kalenderen. Det hører med.

Ungene mine får juletrepynt i kalenderen, som de får med seg videre i livet, samt at de faktisk har arvet en liten samling pynt fra mine foreldre som de også skal få ta med seg videre. Enn så lenge pynter de rommene sine med det, samt det de har ftt i julegaver etc
 
Jeg har litt juletrepynt som jeg har fått og kjøpt oppigjennom fra jeg var liten. Og fått noe fra trærne til mamma, svigers og besteforeldre nå etter jeg fikk eget hus:)
 
Nei, ikke hjemme hos oss. Men hjemme hos mamma og pappa er det veldig mye julepynt som jeg har et nostalgisk forhold til. Jeg tilbyr meg alltid å hjelpe mamma med å pakke opp julepynten og ikke minst pynte juletreet med alle de gamle kulene fra barndommen. Da får jeg skikkelig julestemning :)
 
Har en bamsenisse i keramikk som jeg har hatt fra jeg var liten[emoji4]
 
Har noen bamser som alltid på frem. Og disse stygge nissefar og nissemor som "alle" hadde/har. De må frem, men setter de ofte veldig gjemt [emoji14]
 
Vi har en nisse-bamse som har fulgt samboeren hele veien. Jeg tror ikke vi har noe jeg har tatt med, mamma er da så grådig på sånt og vil helst ikke skille seg med det (og det er uansett ikke så viktig for meg :p ). :knegg:
 
Ja jeg har noen julekuler og en gullstjerne til å henge på treet fra min oldemor, ellers har jeg mye broderte juleduker fra oldemor og tippoldemor. Men har litt fra min mor også, men ikke mye. Men det er viktig ting for meg å pynte med[emoji319]
 
Har noe som skal pyntes på juletreet :)
 
Back
Topp