Julemirakel <3

Kjenner jeg er kvalmen. Har egentlig vert det en stund nå, lurer på om det kanskje kan være et symptom eller om det er fordi jeg er syk? Kan også være siden jeg spiste så mye snop [emoji29] Er jo egentlig på bedringens vei nå, så håper ikke jeg skal begynne med noe oppkast nå.. [emoji52]

Når det gjelder samboer føler jeg vi begynner og få et tettere forhold igjen. Har ikke vert det beste det siste halvåret [emoji22]
 
I dag er jeg 6+2

Kjenner symptomene begynner og snike seg innpå nå.. Svimmel, murring i mage, vondt i nedre del av ryggen og så trøtt [emoji42] Kan bare huske jeg var svimmel i første trimester sist gang jeg var gravid [emoji29] Får bare håpe ryggsmertene ikke er starten på bekkenløsning..

I dag har det gått i ett, så det kan jo være årsaken til at jeg har vondt i ryggen da. Får håpe det er derfor [emoji12]
 
6+3 i dag

Ser ikke ut som det går rette veien for meg.. Har fortsatt symptomer kvalme, rygsmerter og murring... Våknet til brunt utflod, så kom det lit friskt innimellom. Nå er det bare friskt blod. [emoji22] Så tror ikke jeg blir her inne så veldig mye lenger [emoji53]
 
6+3 i dag

Ser ikke ut som det går rette veien for meg.. Har fortsatt symptomer kvalme, rygsmerter og murring... Våknet til brunt utflod, så kom det lit friskt innimellom. Nå er det bare friskt blod. [emoji22] Så tror ikke jeg blir her inne så veldig mye lenger [emoji53]

Ånei! Så trist å høre :(
 
6+3 i dag

Ser ikke ut som det går rette veien for meg.. Har fortsatt symptomer kvalme, rygsmerter og murring... Våknet til brunt utflod, så kom det lit friskt innimellom. Nå er det bare friskt blod. [emoji22] Så tror ikke jeg blir her inne så veldig mye lenger [emoji53]
Hææ, dette har jeg ikke fått med meg :( hvordan går det med deg nå?:Heartred
 
6+3 i dag

Ser ikke ut som det går rette veien for meg.. Har fortsatt symptomer kvalme, rygsmerter og murring... Våknet til brunt utflod, så kom det lit friskt innimellom. Nå er det bare friskt blod. [emoji22] Så tror ikke jeg blir her inne så veldig mye lenger [emoji53]
Oj så leit! Hvordan går det ?
 
Oj så leit! Hvordan går det ?

Hææ, dette har jeg ikke fått med meg :( hvordan går det med deg nå?[emoji813]red
Går helt greit friskt blod enda, er en del(ikke så mye at jeg trenger og gå med bind) Men er blod [emoji22]

Samboer er det ikke noe støtte i, så jeg sitter alene på sofaen og stresser med tanken på at det er SA [emoji29]

Har fortsatt symptomer da (kvalm og ryggsmerter) vet ikke om det er jeg som bare vil ha symptomer så jeg bare får det [emoji12]

Tror jeg skal fortelle det til min mor i morgen! Kjenner jeg trenger noen og snakke med!
 
Går helt greit friskt blod enda, er en del(ikke så mye at jeg trenger og gå med bind) Men er blod [emoji22]

Samboer er det ikke noe støtte i, så jeg sitter alene på sofaen og stresser med tanken på at det er SA [emoji29]

Har fortsatt symptomer da (kvalm og ryggsmerter) vet ikke om det er jeg som bare vil ha symptomer så jeg bare får det [emoji12]

Tror jeg skal fortelle det til min mor i morgen! Kjenner jeg trenger noen og snakke med!
Det holder jeg med deg i! Skulle det nå gå galt, så er det bra å ha støtte :Heartred og går det fint, regner jeg med at du forteller det snart uansett :)
 
Det holder jeg med deg i! Skulle det nå gå galt, så er det bra å ha støtte [emoji813]red og går det fint, regner jeg med at du forteller det snart uansett :)
Skulle egentlig ikke fortelle før etter tul (6 uker til..), men får nå se hvordan det går [emoji4]
 
Håper du får noe støtte fra samboeren din alså, for det trenger du nå! Har du forsøkt å fortelle ham hvordan du har det ? Hvilke tanker du sitter med ? Og hva han tenker på ? Sender deg en stoor klem! Det kan jo være det går fint, flere som blør i svangerskapet [emoji169]
 
Håper du får noe støtte fra samboeren din alså, for det trenger du nå! Har du forsøkt å fortelle ham hvordan du har det ? Hvilke tanker du sitter med ? Og hva han tenker på ? Sender deg en stoor klem! Det kan jo være det går fint, flere som blør i svangerskapet [emoji169]
Det har jeg prøvd, er ikke voksen nokk i hodet til og bry seg... [emoji35] Han mener at SA så tidlig i svangerskapet ikke har noe betydning, det er jo ikke blitt et menneske med egne tanker enda sier han.. [emoji29] Så jeg snakker ikke med han om det lenger, ender bare opø med at jeg blir enda mer lei [emoji24]
 
Skjønner jo at han må få han sin egen mening men alså.. hva med å ta vare på deg også oppi dette ? Mener ikke å slenge dritt,men mannfolka skulle bare forsøkt de, med alle hormonene og forandringer som følger med.. håper du tar vare på deg selv oppi alt [emoji4]
 
Skjønner jo at han må få han sin egen mening men alså.. hva med å ta vare på deg også oppi dette ? Mener ikke å slenge dritt,men mannfolka skulle bare forsøkt de, med alle hormonene og forandringer som følger med.. håper du tar vare på deg selv oppi alt [emoji4]
Kan ha sin egen mening, men om den skal være negativ kan han bare ha det for seg selv! Synes han bare har vert tåpelig i det siste.. Negativ til alt [emoji29]
 
Skal være 6+4 i dag

Ser ut som det er slutten for min del.. Våknet i dag med masse blod som kom [emoji53] Var slimete og litt klumpete [emoji22]
Hvor lenge er det en SA varer?

Skulle på hyttetur i dag, men vet ikke helt om jeg skal alikevel..
 
Skal være 6+4 i dag

Ser ut som det er slutten for min del.. Våknet i dag med masse blod som kom [emoji53] Var slimete og litt klumpete [emoji22]
Hvor lenge er det en SA varer?

Skulle på hyttetur i dag, men vet ikke helt om jeg skal alikevel..
Nei,så leit:smiley-angry017 jeg aner ikke hvor lenge en sa varer, det kan vel variere :( uff, ble så lei meg på dine vegne nå :(:( sender deg mange gode klemmer :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så trist å høre at du har slitt med blødninger.. :( Hvordan går det med deg nå?
 
Skal være 6+4 i dag

Ser ut som det er slutten for min del.. Våknet i dag med masse blod som kom [emoji53] Var slimete og litt klumpete [emoji22]
Hvor lenge er det en SA varer?

Skulle på hyttetur i dag, men vet ikke helt om jeg skal alikevel..
Hvordan går det med deg?:Heartred
 
Kan ha sin egen mening, men om den skal være negativ kan han bare ha det for seg selv! Synes han bare har vert tåpelig i det siste.. Negativ til alt [emoji29]
Ikke noe greit det her![emoji21] huff vet ikke hva jeg kan si annet enn æsj æsj og dobbelt æsj! Hvordan går det med deg ?
 
Back
Topp