Julemirakel <3

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg er allerede mor til en gutt på 9 mnd.
Fikk på mandag min første positive test, hadde ikke ventet det i det hele tatt! Tok en ny test i dag. Det står på bruksanvisningen at resultatet kommer om 2 min. Det gjorde det ikke hos meg, skulle til og kaste testen da jeg ser en svak liten strek. Legger den litt til side og går og sjekker 45-50 min senere, da er det en mer tydlig strek. I går tok jeg ikke testen med morgenurinen, så trodde det skulle komme sterkere resultat i dag. Testen var helt lik i dag med morgenurinen. Har enda ikke fortalt at jeg er gravid til samboeren. Tror ikke han er klar for et barn til helt enda, så jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klare og fortelle dette! Går og er psykisk kvalm (ikke svangerskaps symptom) bare nervøs for og fortelle det!

Vet ikke hvordan og når jeg skal klare og fortelle det. Vi skal på date i helgen og vil helst vente til etter, fordi det kan kanskje bli litt dårlig stevning.. Superstresset.

Får ta en ny test om noen dager og se hvor sterk streken blir da[emoji85]

66b8d963df67438b5d04517abc573eef.jpg


Første testen, kan så vidt se en strek [emoji50]
 
Fortalte det til samboer i går kveld. Først ble han litt sint og stresset, men roet seg etter en stund [emoji4] Dagen i dag har han tatt det veldig greit og sa til slutt at alle barn er jo en glede. Så han blir jo glad for en liten til selv om det ikke er den beste tiden. [emoji173]

Tok 3 nye tester i dag, synes morgen urinen egentlug er den som viser svakest strek.
 
Var hos legen i dag/går og fikk hendvisning til gynekolog. Så nå venter jeg på brev om time til tidlig ul i posten [emoji85]
 
Har hatt det litt travelt de siste dagene.. [emoji29] I går fikk jeg plutselig spontane smerter i magen, muskelsmerter, kald og hodepine. Hadde sykt kraftige mensenlignende smerter, bare det var 3 ganger så mye mer vondt.. Trodde det var spontanabort. Har ikke snakket med legevakten, men skal snart på tidlig ul. Tror egentlig jeg bare er syk. Magesmertene er vekke i dag. Nå ligger jeg her med 38.6 i feber og muskelsmerter [emoji85]
 
I morgen skal jeg kjøpe meg en digital test og se hva det står der. Håper jeg får innkalling til tidlig ul så fort som mulig! [emoji29] Er fortsatt litt redd for at det kan være noe som ikke stemmer [emoji53]
 
Nå kommer magesmertene igjen.. Vurderer faktisk og ringe legevakten, men jeg har irritabel tarm og det kan også være siden jeg har spist mel de siste dagene... Jeg har i tillegg litt angst i og snakke i telefon, men gjør det om jeg absolutt må.. Er så usikker på hva jeg skal gjøre, samboer er ikke mye til hjelp siden han egentlig ikke vil ha unge ennå og snakker fortsatt om abort.. Vi har heller ikke fortalt det til noen, vurderer og fortelle det til min mor, men da klikker det sikkert for samboer..

Hvorfor skal dette være så vanskelig.. [emoji21]
 
Nå kommer magesmertene igjen.. Vurderer faktisk og ringe legevakten, men jeg har irritabel tarm og det kan også være siden jeg har spist mel de siste dagene... Jeg har i tillegg litt angst i og snakke i telefon, men gjør det om jeg absolutt må.. Er så usikker på hva jeg skal gjøre, samboer er ikke mye til hjelp siden han egentlig ikke vil ha unge ennå og snakker fortsatt om abort.. Vi har heller ikke fortalt det til noen, vurderer og fortelle det til min mor, men da klikker det sikkert for samboer..

Hvorfor skal dette være så vanskelig.. [emoji21]

Uff, dette hørtes ikke noe ålreit ut! Jeg hadde fortalt det til moren min om du ikke har noe særlig støtte i han akkurat nå, og jeg ville kontaktet lege om du er så bekymret. Håper det ordner seg!
 
Uff, dette hørtes ikke noe ålreit ut! Jeg hadde fortalt det til moren min om du ikke har noe særlig støtte i han akkurat nå, og jeg ville kontaktet lege om du er så bekymret. Håper det ordner seg!
Er blitt bedre igjen nå, er veldig av og på.. Får bestille en hastetime til legen i morgen om jeg ikke føler meg bedre. I tillegg så skal jeg ta en digital test der det mest sansynlig kommer til å står skrevet gravid. Kanskje det går litt mer opp for han da? Får hvertfall håpe på det, for det er ikke noe lett og ikke ha noen og snakke med.. [emoji53]
 
Testen fra i dag/går. Klarte ikke og vente med og ta den før i morgen tidlig [emoji29] Så testen ble ikke tatt med morgenurinen. Ble litt skuffa når det stod 2-3, etter det jeg har regnet ut så skal jeg jo være 5+2 idag [emoji50]
I morgen skal jeg ned til legen og ta noen tester, får håpe alt ser fint ut.
4bcfc4ec1e0946660660e78c5b38da16.jpg
 
Er så sykt trøtt i dag [emoji42] Fikk ikke sove mer en 2-3 timer i natt [emoji53] Samboer orket heller ikke og være snill og la meg sove litt lenger... Jeg er syk, men han er egoistisk og vill ikke stå opp alene med lillegutt [emoji35] Han mistet forresten jobben for 2 mnd siden så han går hjemme.. [emoji53]

Skal til legen snart og ta noen tester [emoji50] Gruer meg litt! Håper alt ser fint ut.
 
Når får du svar på prøvene? Da blir det målt HCG også, eller?
 
Når får du svar på prøvene? Da blir det målt HCG også, eller?
Nei, har vært i Thailand og kom hjem 26.januar. Så må teste meg for Zikaviruset [emoji53] Tar lang tid før jeg får svar, men håper det kommer i løpet av neste uke og at alt er bra [emoji5]
 
Er syk enda.. [emoji53] Heldigvis er jeg fortsatt i permisjon så jeg slipper og tenke på jobb, men lillegutt er jo hjemme. Håper samboer hjelper til å står opp og tar han med på babysvømming i morgen.

Samboeren er veldig negativ til dette svagerskapet.. Han går enda og snakker om abort.. Hjelper ikke nok til heller.. Hvis han fortsetter slik fremover så kommer jeg til og være singel når når nestemann kommer [emoji29]
 
Er syk enda.. [emoji53] Heldigvis er jeg fortsatt i permisjon så jeg slipper og tenke på jobb, men lillegutt er jo hjemme. Håper samboer hjelper til å står opp og tar han med på babysvømming i morgen.

Samboeren er veldig negativ til dette svagerskapet.. Han går enda og snakker om abort.. Hjelper ikke nok til heller.. Hvis han fortsetter slik fremover så kommer jeg til og være singel når når nestemann kommer [emoji29]
Uff, så leit å høre :( Håper han innser at dere skal ha en liten til, og begynner å glede seg. For dette er jo noe å glede seg til :Heartred
 
Uff, så leit å høre :( Håper han innser at dere skal ha en liten til, og begynner å glede seg. For dette er jo noe å glede seg til [emoji813]red
Ja, han er veldig av og på. Blir nokk en glede etter hvert som han venner seg til tanken [emoji4]
 
Wow klokke er allerede 3... Jeg ligger i sengen, med lillegutt vesiden av meg.. Nesen renner og øre verker.. Øreverken er faktisk så ille at det verker ned mot skinn og hals også [emoji29] Får jo ikke til og sove når det verker så mye.. [emoji53] Skal ta en paracet og se om jeg får til og sove litt da. Hvis ikke jeg er bedre i morgen tidlig, så får jeg bestille en hastetime til legen. Får bare håpe de hører meg... (har ikke stemme heller)
 
Wow klokke er allerede 3... Jeg ligger i sengen, med lillegutt vesiden av meg.. Nesen renner og øre verker.. Øreverken er faktisk så ille at det verker ned mot skinn og hals også [emoji29] Får jo ikke til og sove når det verker så mye.. [emoji53] Skal ta en paracet og se om jeg får til og sove litt da. Hvis ikke jeg er bedre i morgen tidlig, så får jeg bestille en hastetime til legen. Får bare håpe de hører meg... (har ikke stemme heller)

Uff jeg føler med deg! Håper du får kommet deg en tur til legen, du bør følges opp. Du har jo en liten en som trenger deg også, så håper du blir bedre snart.
Masse god bedring!
 
Uff jeg føler med deg! Håper du får kommet deg en tur til legen, du bør følges opp. Du har jo en liten en som trenger deg også, så håper du blir bedre snart.
Masse god bedring!
Tusen takk [emoji4] Mye bedre nå, så håoer det går rette veien [emoji85]
 
Prøver og presse samboer litt til og snakke om det. Virker som det begynner og bli bedre nå [emoji173] Jeg gleder meg hvertfall veldig til og møte vår lille julegave [emoji320] Det kommer nokk han også til og gjøre når han ser at alt er bra, og magen vokser [emoji85]
 
Back
Topp