Julekalendertips til gutter

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har tips? De er 20mnder og 6 år i desember :) de får hver sin dag.

Så langt har jeg handlet(på tilbud :p):
- håndklær m/tiger og krokodille på
- dinosaurtøfler
- puslespill
- skrivesaker til eldste
- bøker
- kopp

Kommer også til å kjøpe hver sin pyjamas.
 
Lego/duplo, småbiler, badeleker(badeskum, badehåndduk med disneymotiv, fingermaling :)
 
Har to på 4 og 1,5 år, foreløpig har eg kjøpt: spiderman klokke, Lego, lommebok og tannkost. Led lys til å feste på fingertuppene, klistremerker, badeleiker, leke iPhone, lommelykt, Batman pysj og t-skjorte, flygeleke, plastikkdyr, Batman pepperkakeform, alt kjøpt på ebay, ingenting over 60kr inkl frakt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en 6 åring her som liker lego, superhelter, klistemarker,

Det han fikk nettopp til 6 års dagen som falt i smak var skatebord, lego, fargerike klær, hodelykt, robot leke, klokke.
Ellers ønsker han seg en hodeskalle, fotokamera og en spesiell bok.

Til han minste du skal handle til kanskje: dublo, bok, biler, sånn togbane deler i tre (husker ikke hva det heter)
 
Hva med noen koselige aktivitetsting? Maling, modellkitt, lag en nisse selv-sett, vindusmaling osv. :)

Til gutten min på 3 år, skal jeg handle noen ting han trenger og som er "mer nødvendige" enn leker som f.eks strømpebukser, votter, sokker, sengetøy, pysjamas..

Så skal jeg jo selvfølgelig handle inn noen gøye ting/leker også... da tenkte jeg å kjøpe lego, puslespill, bøker, klistremerker, figurer (brannmann sam, postmann pat, jake og sjørøverne osv) og aktivitetsting som vi kan gjøre sammen :)
 
Back
Topp