Julekalender gutt 6 år?

Agnete

Forumet er livet
Dere som skal ha gavekalender, hva kjøper dere til de på 6 år?
Jeg har kjøpt litt bøker, visklær, blyantspisser og puzzlespill. Nå står det litt stille. Lego har han enormt av..
 
Min er 8 år men det går vel mye i det samme.
Hot wheels biler
Lego minifigurer
Nøkkelring
Klistremerker
Angry birds splash
Ball som lyser
 
Min er berre fire, men eg har kjøpt mykje på ebay.
Spiderman lommebok, klokke, figur.
Lommelykt, Batmanlego, klistremerker, flygeleke, ledlys til fingrene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min er berre fire, men eg har kjøpt mykje på ebay.
Spiderman lommebok, klokke, figur.
Lommelykt, Batmanlego, klistremerker, flygeleke, ledlys til fingrene.


Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde jeg bare skjønt noe av ebay :p hihi Der er det mye fint på ebay skjønner jeg :D
 
Her er det stopp på slike smågaver!
Det flyter av leker her, det er helt flaut.
Mot jul skal vi ta en skikkelig opprydding og ønske konkrete ting til ungene som vi vet de leker med/ som de allerede samler på!
Om de skal ha kalender blir det noe enkelt som f.eks ferdig kalender fra Lego om de inneholder ting vi vet blir brukt...
Ellers lurer jeg på aktivitetskalender...!
 
Her er det stopp på slike smågaver!
Det flyter av leker her, det er helt flaut.
Mot jul skal vi ta en skikkelig opprydding og ønske konkrete ting til ungene som vi vet de leker med/ som de allerede samler på!
Om de skal ha kalender blir det noe enkelt som f.eks ferdig kalender fra Lego om de inneholder ting vi vet blir brukt...
Ellers lurer jeg på aktivitetskalender...!
Her kjøpes det kun ting som blir brukt og som varer, jeg gidder ikke ha kalendere bare for å ha liksom
 
Nei, kalendere kan fort bli dyrt.
Hvor mye tenker du det kan koste da? lettere å komme med tips år man vet det

Har ikke satt noen spesiell pris sånn egentlig. Men kan ikke ha ting til 300-400 kroner i en pakke.
Jeg var på sånn boksalg og fikk flere flotte bøker til god pris. Og gavene kan variere litt i pris, men må begrense oss.
Vet han ønsker seg den hotweels banen, kanskje kjøpe noen biler og så få banen til jul.
 
Her er det stopp på slike smågaver!
Det flyter av leker her, det er helt flaut.
Mot jul skal vi ta en skikkelig opprydding og ønske konkrete ting til ungene som vi vet de leker med/ som de allerede samler på!
Om de skal ha kalender blir det noe enkelt som f.eks ferdig kalender fra Lego om de inneholder ting vi vet blir brukt...
Ellers lurer jeg på aktivitetskalender...!

Derfor jeg tenker gjennom gavene, småting som ikke blir brukt er ingen vits å kjøpe. Det er sløsing.
Så derfor jeg spør for å litt ideer :)
Vi hadde legokalender i fjor og den var det så mye smått i. Tror ikke han har lekt med dette i ettertid.
Aktivitetskalender hadde vi også i fjor, da var det billetter til theater, kino, stå på skøyter, bake osv. Var vellykket det, men i år er jeg for dårlig til dette.
 
Har ikke satt noen spesiell pris sånn egentlig. Men kan ikke ha ting til 300-400 kroner i en pakke.
Jeg var på sånn boksalg og fikk flere flotte bøker til god pris. Og gavene kan variere litt i pris, men må begrense oss.
Vet han ønsker seg den hotweels banen, kanskje kjøpe noen biler og så få banen til jul.
Br leker har flere hot wheels biler til 20 kr på tilbud nå .
HOT-WHEELS-Wall-Tracks-display-223452-956080.ashx




Toys r us har de her til 30 kr, nedsatt fra 170...
HOT-WHEELS-Rig-Vehicle-223341-868153.ashx



Ellers så vet jeg mange kjøper en pakke med 20 stk i på ebay til en billig penge
 
Tror jeg må ta turen ut i morgen! Det var jo et godt tilbud :)
Ebay skjønner jeg ingenting av, så får aldri benyttet meg av slike gode tilbud :p
 
Tror jeg må ta turen ut i morgen! Det var jo et godt tilbud :)
Ebay skjønner jeg ingenting av, så får aldri benyttet meg av slike gode tilbud :p
Kan bestilles på nett også, lurt å ringe før du drar for selv om det står på nett at de har det inne så betyr ikke det at de har det.
 
Har en som blir 6 i januar. Han ska få griseflaks lodd. Dem koste 10 kr. loddet. Det blir i uke dagan og så blir d litt godteri/Lego og aktiviteter i helgen.
 
Sprettball, sokker, boxere, hoppetau, pannebånd, hansker, spiderman ting, Kinderegg:D
 
Her er det stopp på slike smågaver!
Det flyter av leker her, det er helt flaut.
Mot jul skal vi ta en skikkelig opprydding og ønske konkrete ting til ungene som vi vet de leker med/ som de allerede samler på!
Om de skal ha kalender blir det noe enkelt som f.eks ferdig kalender fra Lego om de inneholder ting vi vet blir brukt...
Ellers lurer jeg på aktivitetskalender...!
aktivitetskalender er gull verd. Noe de husker å tar med seg videre. Her gleder ungen seg til aktivitetskalenderen hvert år. Og en slipper å tenke på å kjøpe inn små ting.
 
Jeg vil heller ikke kjøpe dill bare for å dille, så det bllir smågaver som inngår i ting de leker med. Playmofolk, lego, noe spiselig, litt enkle hobbygreier som de får lage julekort med, samt at vi blander inn noe til å henge på treet den dagen vi pynter det, og ei kakeform den dagen vi baker julemenn og litt sånn. Og gjerne en ny tannkost, fine sokker, og sjokoladenisse lørdag eller søndag. I fjor kjøpte vi playmo-julekrybbe som de fikk fordelt over mange av dagene (litt hver, så de har den felles, han som nå er 6 og hun som er 3,5.
Jeg vil nemlig ikke at de leker med julekrybben vår, vi har allerede et esel uten et øre som følge av slikt, så da er det mye bedre at de har sin egen, som de KAN leke med så mye de vil. Men den står på benken sammen med vår, altså.
 
Back
Topp