Julehandel

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har tenkt like langt frem som meg på hvordan man skal klare å gjennomføre julehandelen i år? [emoji28][emoji85] tror økonomien blir suuuuper stram i tillegg, så kanskje det blir Black Friday/cyber monday internettshopping i år [emoji39]
 
Oi nei det har jeg ikke, selv om jeg pleier gjøre det [emoji85] blir nok en del nettshopping tror jeg med en liten baby på den tiden ja [emoji28]
 
Tenker å handle litt julegaver på salg før bebis kommer jeg, og evt bestille på nett![emoji5] vi har lite med shoppingmuligheter her vi bor, så må liksom dra noen mil for å handle! Ser for meg at det er greit å slippe dèt med en nyfødt bebis[emoji5]
 
Får svært dårlig råd til julegaver i år... er jo så innmari mange som man må kjøpe gave til, blir stresset bare av tanken.. og jeg som egentlig elsker å handle julegaver.. synes det er så fælt å måtte gi kjipe gaver :(
 
Får svært dårlig råd til julegaver i år... er jo så innmari mange som man må kjøpe gave til, blir stresset bare av tanken.. og jeg som egentlig elsker å handle julegaver.. synes det er så fælt å måtte gi kjipe gaver :(
Samme her! Digre familier på begge sider og stram økonomi!
 
Handler mest mulig på nett. Mulig jeg tar en runde på storsenteret tiiiidlig på Black friday. Er vel mulig å manøvrere seg rundt med barnevogn da.
 
Har så vidt begynt å tenke på det, og heldigvis elsker jeg nettshopping haha :p Håper å være godt i gang før lille kommer :)
 
I fjor så kjøpte jeg 80% av julegavene spontant på black friday på nett. Så i år er planen og ha litt mer klart før black friday så jeg kan ta de aller fleste denne dagen. Så kan jeg heller bruke førjulstiden til å kose meg med baby og førjulstradisjoner. [emoji4]
 
Har ikke ofret julen mange tanker foreløpig.. [emoji23]
 
Har ikke tenkt på det enda og orker ikke tenke på det heller før til sensommer / tidlig høst. Akuratt nå er det for mange ting som er baby relatert som er viktigere å tenke på først.

Men som vanlig bruker jeg å starte med først å skrive liste over alle vi skal kjøpe gave til (ca 25 stk så det blir jo endel) videre skriver jeg litt lister over hva vi ønsker oss og i år blir det jo sikkert en egen liste over hva vi ønsker oss til babyen. Greit å ha slikt på plass om noen spør:)

Når jeg først har notert ned hvem jeg skal kjøpe inn til så kan man jo starte å planlegge hva man skal kjøpe og starte handlingen å kanskje gjøre noen kupp underveis:)

Men godt mulig ganske mange får penger/gavekort i år. Det får i så tilfelle bare vær, har vært ganske kreativ med julegavene andre pr så et kjedelig julegaveår får tåles:)
 
Vi kjøper endel på nett. Begynner tidlig og kjøper på div salg. [emoji5]
 
Aller mest frister det bare å gi ett julekort sammen med penger :p (folk har ALT i dag, også liker jeg ikke å gå i butikker når det er mye folk+ 2 nyfødte babyer =dårlig kombinasjon)

Men det går jo ikke..så blir nok å få inn alle ønskelister og bestille mesteparten på nett i år! :)
 
Aller mest frister det bare å gi ett julekort sammen med penger :p (folk har ALT i dag, også liker jeg ikke å gå i butikker når det er mye folk+ 2 nyfødte babyer =dårlig kombinasjon)

Men det går jo ikke..så blir nok å få inn alle ønskelister og bestille mesteparten på nett i år! :)


Kjør på med julekort sammen med penger om dere ikke finner eller får kjøpt andre ting på nety. Jeg tenker det er godt innenfor og gjør nok kanskje det samme. Kanskje ikke med alle men med mange:) så kan man heller være litt mer kreativ neste år:)
 
Kommer ikke til å begynne å tenke på julehandel på lenge, har tradisjon om å ta julegavehandel et par dager før jul :p Jeg tenker trilletur på kjøpesenteret nå vel være mulig med en baby, ellers får samboer ta seg av innkjøp. :) Har ikke all verdens med folk vi kjøper til, vi kjøper til foreldre og søsken, og de vi feirer jul med. Har ikke pleid å kjøpe til venner eller øvrig familie.
 
Jeg planlegger alle julegaver ganske nøye, og bruker de tre siste månedene før jul til å kjøpe inn det jeg ønsker - på tilbud. Black friday er gull - både på nett og i butikk :-D
 
Jeg planlegger alle julegaver ganske nøye, og bruker de tre siste månedene før jul til å kjøpe inn det jeg ønsker - på tilbud. Black friday er gull - både på nett og i butikk :-D
Ja eg og pleier å planlegge nøye før kjøping, men får eg lik baby som sist så frister ikke akkurat kjøpesenter [emoji28] så har du økonomien, baby er dyrt. [emoji28][emoji85] men tror det blir mange sengesett og gavekort i år [emoji23] å alle besteforeldrene får kalendere med bilder
 
Fødte 26 november sist og tok julehandelen etter fødsel. Fungerte bra så lenge jeg hadde planlagt hva jeg skulle kjøpe
 
Jeg pleier ikke å være så tidlig ute med julegaver, men tenkte faktisk jeg skulle prøve å handle inn litt før babyen blir født. Black Friday var et godt tips!
 
Her blir det nok julegavehandling i desember som vanlig, orker ikke tenke på det nå :hilarious:
 
Back
Topp