Julegavetips til venninner

Kengu

Forumet er livet
VIP
Kom med tips til julegaver man kan kjøpe til venninner

Willow tree
Lyslykter
Hudpleie sett
Bøker du vet hun liker
Armbånd
 
Last edited:
Her kjøper vi mest til unga, men vi gir en liten miniting, bare for kosena skyld.
Men i fjor fikk jeg mamma til å hekle 3 stk i ulike former: sånne kremmerhus fasong men hanker, til å henge på juletreet, og så fylte jeg de med twist.
De syns jeg var kjempe søte:)
 
I år har vi laget julelikør etter Christer Berens oppskrift (og håper den blir god).
Så har vi syltet plommer og laget syltetøy som vi leverer med et hyggelig kort som julehilsen til venner og familie.
Vi pleier heller ikke gi noen store fancy gaver oss venner/voksne i familien i mellom.
Vi prioriterer heller god mat og drikke og samvær.
Ungene derimot får masse gaver :D
 
Noe hjemmelagd snop eller noe slikt. Fikk en gang ei skål med kjeks og hjemmelagd ost av ei venninne, det synes jeg var en veldig flott gave. Ellers synes jeg voksne er veldig vanskelig å kjøpe til.
 
Blir nok willow tree til noen og vin til andre i år :)
 
Hjemmelagde ting! Kurver fylt med noe godt :)

-Fra appen-
 
Har ei venninne som jeg gjør litt mer stas på enn andre så hun får willow tree figur av meg i år, mens resten får pukka te, vinflaske eller fint duftlys eller noe sånt :)
 
Stort skjerf, det er in i år, og selges i mange varianter og prisklasser rundt om:) Ellers synes jeg det er greit når folk samler på ting, feks servise, glass eller bestikk.
 
Jeg lager gjerne litt store porsjoner med julegodt som jeg gir bort.
 
Mine nærmeste bilde av veslegutt.
Hjemmelagde kjeks og/eller kaker i en fin krukke.
Gavekort på en neglebehandling eller annet.
Kinobiletter.
Klær.
Undertøy.
Kosesokker.
Almanakk.
Filmer.
 
Gavekort
Sengesett
Ei flaske vin
Hudpleie produkter
 
Back
Topp