Julegaver

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Har dere begynt på de julegavene som skal lages?

Jeg holder på med å strikke gave nr 2, og planlegger innkjøp av garn til enda en gave.
Litt usikker på om det blir noe annet enn strikkede gaver i år.
 
Ikke enda, men blir nok bare sokker, votter og luer fra meg :cat:
 
Ikke enda, som med alt annet så er jeg ute i siste liten. Har en tendens til å stress strikke fra september av :hilarious:
 
Ikke enda, som med alt annet så er jeg ute i siste liten. Har en tendens til å stress strikke fra september av :hilarious:

Haha ^^
Jeg er ikke vanligvis ute I så god tid, så dette er nytt for meg ^^ Pleier vanligvis å lage ting Helt på slutten, og så blir jeg ikke fornøyd ^^
 
Har såvidt begynt planleggingen av hva jeg skal sy :D
Blir kjekt, jeg gleder meg til syinga i år!
 
Så kjekt å kunne sy! Hva tenker du å lage?

I fjor sydde jeg noen søte luer med dusker, men tenker å ta meg bedre tid i år :p
Tenkte kjoler til jentene og kanskje en kul bukse og tskjorte til guttene :)
Har en bok med mange mønster: "Heilt spesiell - sy barnas favorittplagg" (tror jeg det var) og den bruker jeg mye :) Kjempefine og lette oppskrifter!
 
I fjor sydde jeg noen søte luer med dusker, men tenker å ta meg bedre tid i år :p
Tenkte kjoler til jentene og kanskje en kul bukse og tskjorte til guttene :)
Har en bok med mange mønster: "Heilt spesiell - sy barnas favorittplagg" (tror jeg det var) og den bruker jeg mye :) Kjempefine og lette oppskrifter!

Vi har fått klær I gaver som min søster har sydd, og jeg kan bekrefte at slike gaver blir godt mottatt :D
 
Vi har fått klær I gaver som min søster har sydd, og jeg kan bekrefte at slike gaver blir godt mottatt :D

Det er nesten det kjekkeste det :D At folk tar slike gaver godt imot! :)
 
Ikke tenkt på det nei. Jeg pleier ikke strikke så mye gaver ,strikker sakte og derfor nok med å strikke til egne unger. Har lyst, men... Blir nok for det meste kjøpegaver her også
 
Back
Topp