Julegaver

Lurte på om jeg skulle ta alt på fredag med Black Friday. Men så har jeg en god del timer i morgen mellom jordmor-time og ultralydtime på sykehuset, så tenker jeg likegodt tar de fleste jeg nå har på listen på kjøpesenteret i nærheten. Tar med trillebagen, tar det pent og rolig og prøver å få de fleste unnagjort på en dag da det ikke er så mange folk.
 
Må si jeg er imponert over hvor langt mange har kommet allerede. Er dette vanlig for dere eller pga terminen nå?
Det er pga termin. Vanligvis ville jeg fikset alt de siste 10 dagene før jul.
 
Jeg er ferdig med alle! Pleier ikke være så tidlig ute til vanlig, men i år ville jeg være ferdig før termin. Vet jo ikke hvordan formen kommer til å være etter fødsel, så da er det greit å slippe og stresse med det da. :)
 
Puh, da fikk jeg brent av en noen spenn på kjøpesenteret i dag. Mangler nå bare noen få igjen pga. dårlig utvalg i bokhandlene der. Får ta turen til Tanum på Karl Johan i morgen, og så mangler bare et gavekort for hudpleie til svigermor. :D
 
Vi har kun julegavene til hverandre igjen, resten ble vi ferdige med i helga. Har pakket inn mange av den også [emoji4]
 
Mangler bare å bestille en på nettet, men skal drøye den til begynnelsen på desember pga vil ikke avsløre den før. Herlig at alt er pakket inn og står klar for leveranse :)
 
Vi har bare 2-3 stykket, vet hva vi skal kjøpe.. det er bare det å dra ut å kjøpe de [emoji28]
 
Har ikke begynt enda, men er ikke så mange som vi skal kjøpe til :D
 
Back
Topp