Julegaver

Sheherasade2017

Glad i forumet
Siden jeg nå har permisjon tenkte jeg å prøve å gjøre ferdig julegaveshoppingen neste uke, så det er gjort før veene setter inn. Man vet jo aldri når det kommer. Sliter alltid, alltid med å kjøpe til mine foreldre og svigers. Men har funnet ut at jeg skal kjøpe gavekort med fotpleie og massasje til svigermor, kanskje en kurv med mat og vin til foreldrene mine... Svigerfar og svoger blir vanskelig. Sukk.

Jeg ser med glede frem til neste år siden det da bare blir å ta bilder av mini og printe opp kalendere, bilder og kopper til den store gullmedalje. Og så kan han lage dorullnisser og makaronikjeder til dem årene etter. :D

Hvordan ligger dere an med julegaveinnkjøp?
 
Vi er ferdig med alt unntatt en liten tilleggsgave til besteforeldrene mine og foreldrene til mannen. Foreldrene hans har han lovet å ordne. Kroppen min er ikke i kjøpesenter-modus om dagen.. Vi kjøper ikke til så mange i år, heldigvis. Jeg har ikke kjøpt til mannen heller men vi har blitt enige om å gjøre det veldig enkelt i år.

Jeg ser for meg at det blir mye enklere neste år, ja! :)
 
Ligger bedre an enn jeg bruker på dette tidspunktet. Med unntak av mine foreldre og en liten ting til samboeren vet jeg hva jeg skal ha til alle. Siste arbeidsdag før permisjon på torsdag, så
Tenker å kjøpe inn de siste gavene neste uke:)
 
Vi har sagt ifra til familie og venner at vi prioriterer nærmeste familie i år. Så da får besteforeldre, tanter/onkler og oldeforeldre innrammet bilde av babyen i gave. Det blei de kjempeglad for, selv om det KAN bli en litt forsinket gave :)
 
Vi er ferdige! Venter bare på siste pakke i posten. Begynte ganske tidlig vi da, og det meste er fikset på nett. Enkelt og greit :)
 
Siden jeg nå har permisjon tenkte jeg å prøve å gjøre ferdig julegaveshoppingen neste uke, så det er gjort før veene setter inn. Man vet jo aldri når det kommer. Sliter alltid, alltid med å kjøpe til mine foreldre og svigers. Men har funnet ut at jeg skal kjøpe gavekort med fotpleie og massasje til svigermor, kanskje en kurv med mat og vin til foreldrene mine... Svigerfar og svoger blir vanskelig. Sukk.

Jeg ser med glede frem til neste år siden det da bare blir å ta bilder av mini og printe opp kalendere, bilder og kopper til den store gullmedalje. Og så kan han lage dorullnisser og makaronikjeder til dem årene etter. :D

Hvordan ligger dere an med julegaveinnkjøp?

Tenkte på musevisa når jeg leste «når veene setter inn» :p

«Når nettene blir lange, og veene setter inn. Da setter store rugemor seg på gymballen sin.»

Vi har gjort ferdig 80% av julegavene. Tenkte å ta resten innen et par uker :) orker ikke å drive med dette. Ikke så koselig i år som det pleier å være med bekken-vondt og hetetokter ;)
 
Last edited:
Vi er nesten ferdige med alle, vet sånn ca hva de siste skal få så skal få bestilt/kjøpt inn de siste gavene nå straks. Må få sendt de gavene som skal sendes også [emoji4]
 
Ordner siste gavene på mandag som kommer. Da er jeg ferdig og alt er pakket og klart til levering også. Tenker å levere ut til de som vil komme på barselbesøk etter fødsel.
 
Har planer om å handle inn første uken i desember. Da kan kjæresten trå til med handelen :) jeg er egentlig en person som alltid er seint ute med handling, men nå har jeg skrevet liste og alt allerede.
 
Jeg er ferdig med alle de jeg har ansvar for, bortsett fra et gavekort jeg ikke har kjøpt enda. Må bare få pakket inn og levert alt.

Mannen min har ansvar for sin familie, de er han ikke ferdig med og det stresser meg litt.

Og så har ikke kjæresten min, mannen min og jeg funnet ut av om vi skal gi noe til hverandre eller ikke.
 
Mangler en liten ting til den ene svigerbroren min og til mannen, men har en liste over aktuelle ting å kjøpe. Så kjøper en av tingene på listen som kommer på tilbud på black friday. Mangler og 10 kalendergaver til venninnen min, men vet hva som skal ordnes der og.

Ellers er alt pakket inn og levert dit det skal :)
 
Har fått skrevet halvveis julegaveliste og har litt tanker om hva som skal handles, men ikke kjøpt en eneste en enda....:shy:
Må også kjøpe bursdagsgave til eldstedatter som har bursdag 22 desember.
Lille skal komme rundt 4 desember, så blir nok å bestille det meste på nett så kjapt som mulig så det rekker frem i posten før jul.... Og planlegger å få juletre og pynt på plass før 15 des da vi får familiebesøk og ønsker mini julefeiring med dem :santa

Fikser ikke kjøpesentre nå, og er i tillegg stort sett hvert år «frøken-litt-sent-ute-med-julegaveinnkjøp»....:sorry:
Men kommer nok i mål i år også takket være Internett og gleder meg masse til baby :binkybaby kommer til verden, familiebesøk, jule og bursdagsfeiring :):rendeer
 
Listen er skrevet, penger på konto og nå venter jeg bare på fredagen:hilarious: Med hjelp fra mamma og samboeren skal det gå veldig greit;)
 
Har det meste i orden. Nå gjenstår bare mamma, farmor og farfar igjen :) Ganske deilig [emoji14] mamma tror jeg får en litten slant penger da hun ønsker seg så dyre gaver så hun kan spare selv [emoji14]
 
Er ferdig med de som er til barn og de som må leveres før jul. De har jeg prioritert.
Har ikke mange igjen men OM jeg ikke skal rekke å få ordnet de før jul så er det til voksne i familien som har full forståelse for at julegaven i år kom litt senere. Stresser ikke nå. Må fordele utgiftene også litt så derfor er de utsatt. Men det er enkle ting som vin/matgaver og noen gavekort ;)
 
Back
Topp