Julegaver

Klær, for det meste :) han arver en del leker av storebror, og det er lite vi trenger akkurat nå av utstyr, men bør nok planlegge litt fremover :)
 
Mye av det samme som til dåpen, får se hva vi får der først :p Ønsker oss tursekk, kniv, termos, barneservise, trunkikoffert, barnesangbøker (bøker generelt), trelekerog gavekort på for eksempel nøstebarn, lillelam og polarn o. pyret :happy:
 
Klær, LEKER, penger til neste bilsete og pysjer [emoji23][emoji23]
 
Hm, vi har hverken blitt spurt av venner og familie om hva vi ønsker oss. Og ikke har vi sagt noe heller. Er det vanlig å dele julegaveønsker? [emoji4]
Jeg ønsker meg leker til frøkna og årskort i Dyreparken. Årskortet blir nok mest gave til meg[emoji23] Er så koselig å kunne ta trilleturene i Dyreparken når man likevel bor så nærme!
 
Klær i str 80, solskjerm til bilstol nr 2, setet til barn fra 6 mnd til Stokke stolen, leker..:)
 
Vi ønsker oss treleker fra brio, bilder fra tails.no til barerom, barnesetet til tripptrappen, evt penger til easygrow vårpose eller sparekontoen hennes. Vi har presisert at vi ikke ønsker særlig gaver til henne i år siden hun er så liten og ikke skjønner noe. Besteforeldrene på begge sider er troende til å gå bananas:hilarious:
 
Hm, vi har hverken blitt spurt av venner og familie om hva vi ønsker oss. Og ikke har vi sagt noe heller. Er det vanlig å dele julegaveønsker? [emoji4]
Jeg ønsker meg leker til frøkna og årskort i Dyreparken. Årskortet blir nok mest gave til meg[emoji23] Er så koselig å kunne ta trilleturene i Dyreparken når man likevel bor så nærme!
Åh, dyreparken er fantastisk, spesielt utenom sesong! Skulle sånnsett ønske vi bodde "hjemme" så vi kunne tatt turen dit ofte. Nå blir vi nok sånne sommergjester der vi også, men man får jo med seg så mye mindre når det er stappfullt med folk.
 
Vi har ikke så mange ønsker, han er nr tre så vi har alt. Har prøvd å ymte frampå til de fleste som lurer eller som uansett kjøper at det ikke er nødvendig i år. Og at hvis det vil gi noe ønsker vi smokker el "forbruksvarer". Klær og leker har jeg alt av hvert fall ett år fram i tid.
 
Back
Topp