Julegaver

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva kjøper/ønsker dere til 2-åringene?
 
Har ikke tenkt så mye på det enda, men det skal være gjennomtenkt hvertfall. Har jo masse fra før og det blir utrolig mye rot av det:p plass tar det også. Han er veldig glad i gravemaskiner, traktorer og lastebiler så blir kanskje noe sånn.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Har ikke tenkt så langt ennå. Det er vel på tide å lage en ønskeliste slik at hun ikke får bare "ræl".
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hva kjøper/ønsker dere til 2-åringene?
Så kjekt å se deg!!

Her ønsker vi:
- Lekemat: kaker
- Hjemmestrikket ull
- Brio lokomotiv med motor
- Brio togbane-deler
- Mix Max-spill
- Dukkeseng
- My little pony-figurer
- Dukkeklær
- Klistremerker
 
  • Liker
Reactions: BMC
- Slik klokka som kan stå på nattbordet som viser om d er dag eller natt.
- Ski
-Ull
- Brio tog
- Duplo
- Byggmester bob stasj, ikke kommet i butikken ennå men håper det kommer før jul.. Eller bomullsklær i str 104 eller 110. Så jeg kan spare til neste år:)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Vet ikke helt enda.. har kjøpt han en Kivatlue med bil på. Skal kjøpe noe mer, må bare finne ut hva. Lurer på at det kan bli moe Play Douhg eller en "fjernstyrt" heisekran :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Her blir det bøker fra oss.

Har ikke tenkt så mye på hva hun ønsker seg. Muligens et akebrett. Vi har babyakebrett og snow racer, men ikke "vanlig" akebrett.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Vi har forresten kjøpt rosa Snow Racer til henne fra oss, så det er i boks :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Føler liksom han har alt. Flyter over av leker (jeg må rydde vekk noe snart) og klær har han i grunnen også nok av. Kanskje sjekke skiskoene, kan være han trenger nye.
 
Her blir det møbler til rommet fra farmor og farfar, bestemor og bestefar kommer med krittavle og kritt, muligens en lite kommode til rommet som kan fungere til oppbevaring og nattbord..
Har kjøpt klokke som sier om det er natt eller dag på tilbud, så han får den og så skal vi handle Go! Go! Smart Wheels fra USA til han... kommer med engelsk språk men vi konkluderte med at det gjør ikkje så mye.. :)

Verktøysett ønsker han seg også... når han flytter inn på nytt rom vil det bli ryddet og sortert i leke hans slik at endel av det blir værende på rommet som skal være lillesøster sitt :) Blir som et lekerom for en periode..
 
  • Liker
Reactions: BMC
Føler liksom han har alt. Flyter over av leker (jeg må rydde vekk noe snart) og klær har han i grunnen også nok av. Kanskje sjekke skiskoene, kan være han trenger nye.
Jeg føler også hun har alt. Det er virkelig for mye leker og klær at det er kvalmt til tider. Tenker å kjøpe årskort på Hunderfossen også. Men det er en gave hun ikke skjønner hva er da. Så da blir det bøkene.
 
Føler liksom han har alt. Flyter over av leker (jeg må rydde vekk noe snart) og klær har han i grunnen også nok av. Kanskje sjekke skiskoene, kan være han trenger nye.

Bøker? Min har virkelig fått dilla på bøker :)
 
Bøker? Min har virkelig fått dilla på bøker :)
Han har masse bøker men er sjeldent interessert i å lese. Men vi finner nok på noe :) tog er den store tingen nå, men d kan jo ha endra seg til jul :p
 
Bord å stoler til julegave fra oss har ønsket oss duplo, leke mat av tre, klær. Hjemme strikket klær. Perler
 
Føler liksom han har alt. Flyter over av leker (jeg må rydde vekk noe snart) og klær har han i grunnen også nok av. Kanskje sjekke skiskoene, kan være han trenger nye.
Sliter litt med det samme. Har nettopp ryddet alt av leker da, så det ble litt mer oversiktlig.

Men tenker at klær i større størrelsen er fint å ha. Klistremerker liker hun å pusle med. CD til CD spilleren. Gode matbokser til bhg. Hjemmestrikk. Lekesand.

Ja det er så langt jeg har kommet :p
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hyggelig å se deg! :)

Vet ikke, hun har alt :eek: utenom lekekjøkken så blir nok det.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Her ønsker han seg:
- lydbok
- lego junior
- bøker
- den gode dinosaur figurer
- tegnesaker
- utstyr til lekekjøkkenet
 
  • Liker
Reactions: BMC
Kjelke, ullstillongs, årskort Hunderfossen, dyne og pute i stor størrelse, sengetøy, Ipad cover, skistaver og så har jeg snust på slalom utstyr. Han er veldig tøff og motorisk sterk og har snakket hele sommeren om hvordan han skal kjøre slalom med broren til vinteren så tror det er noe som hadde passet han, men kjøper i såfall noe brukt. Kan få det i julegave uansett tenker jeg. Og klesskap skal han få ;)
 
Back
Topp