Julegave

Bambee

Flørter med forumet
Hva skal dere kjøpe til deres barn til jul? Og hva ønsker dere til barnet? Synes det er vanskelig å vita hva jeg skal kjøpe eller ønske, siden hun fortsatt er så liten at hun ikke kan fortelle hva hun ønsker selv ;-)
 
Hva skal dere kjøpe til deres barn til jul? Og hva ønsker dere til barnet? Synes det er vanskelig å vita hva jeg skal kjøpe eller ønske, siden hun fortsatt er så liten at hun ikke kan fortelle hva hun ønsker selv ;-)
Her får ho dukkevogn fra oss (i bursdag fikk ho dukkeseng)[emoji3] ho elsker dukker [emoji28][emoji3]

Ellers har vi sagt at ho ønsker seg klær og pekebøker, og penger til å sette innpå sparekonto feks [emoji3]

Duplo liker ho ganske godt også, men det har vi så mye av fra broren [emoji3]
 
Duplo[emoji4]
Samt at jeg har kjøpt julepynt fra yndlingsknippet.no, en sløyfe med sølvpynt hvor navnet til barnet er gravert inn samt årstall, veldig fin og noe som kan følge barnet leeenge[emoji7][emoji1305]
 
Vi kjøper lekekjøkken til frøkna :) Ønsker henne utstyr til lekekjøkkenet og klær..
 
Her får hun dukkevogn av besteforeldre og eller så er ønskelisten Mummikopp, duplo og en liten veske. Mulig hun har det fra bhg, men har plutselig begynt å ta den bittelille bøtta si, stappe en liten leke i og tre den på armen og krype rundt[emoji23][emoji23] Jeg går ikke med veske, så må være bhg[emoji12]
Blir nok ballbinge fra meg[emoji85]
 
Haha jaa, sånn stor, lang larve i mange farger fra europris. Hadde en sånn larve når jeg var lita som jeg leika og kosa mye med, så ville gi en sånn til han og.
 
Her ble det gyngemammuet, interaktivt lekehus som selges på Clas Ohlson, FAntorangen puslespill og Duplo ;)
 
Litt sent, men svarer allikevel:p

Vi ønsket oss ting som hun kan bruke om noen måneder. Som for eksempel en bondegård med noen dyr (tror det er fra Lego).
Ellers ønsket vi oss gavekort på sko, bøker (meget interessert bøker).
Siden jeg er litt sær når det kommer til leker, og allerede har mer enn nok i utgangspunktet, inngikk jeg en avtale med mine foreldre om at jeg kjøper det jeg ser hun er interessert i, og så får jeg bare penger av min far og mor. Fungerte utmerket syns jeg.

Syns dette med gaver er så vanskelig. Ingen av besteforeldre strikker, ellers hadde jeg garantert kun ønsket meg hjemmestrikket tøy!
 
Back
Topp