Julegave tipse tråden

Storesøster her kommer til å gi gave til lillemann i magen, og han tilbake til ho, vi har så stor familie både jeg og mannen, så jul er kostbart og barna får flust!

Storesøster elsker dragetreneren, så tenkte å bestille klær med bilde av favorittdragen på ebay

Ellers pleier besteforeldrene og oldeforeldre og få årets bhg bilde innrammet eller en fotokalender med bilder av barna/barnet

Nieser og nevøer blir hva de ønsker seg etter rimelighetens grenser ( har 10 stk fra 18-0,5 nå til jul :p)

I min familie gir vi heldigvis kun bursdagsgaver til søsken og ikke julegaver. Kun til barna siden alle har barn. Så "sparer" 7 julegaver der. Utenom mine småsøsken fra pappas ekteskap nr 2, men de er 14, 11 og 8 så de bryr seg ikke så mye om pris på ting :p
 
Termokopp fra kitchen nå kr 29 for medlemmer :) blir gitt til de på 17-18-21 år + hjemme strikka lue,sjerf og pulsvanter
 
3 for 2 på lego og duplo på coop obs denne uka:) mulig det blir julegaver til nieser og lillebroren min på 7;-)
 
Hjemmelagde gavekort kan jo være et tips til noen;)
 
Jeg har hittil kjøpt:
Skjorte -svigerfar
Vin+sengetøy+bilde av mini(når ho kommer:p) -mamma og pappa
Kopper+vin til begge mine søsken
Glass til svigerinne og mannen
Gensere til en på 8/9 to på 17 og ei på 5
Strikka skjerf, pulsvanter, flaske og termokopp til ei på 18
Strikka skjerf og termokopp til ei på 21(hun skal egentlig ikke ha, for slutter når de blir 18, men det forstår ikke morra hennes :( )

Ikke kjøpt men vet hva:
Svigermor får såpe og kremer+liten kurv med div tørka frukt og sjokolade
Dama til svigerfar får såpe og kremer

Gubben tror jeg får genser I år å:p
 
Jeg har hittil kjøpt:
Skjorte -svigerfar
Vin+sengetøy+bilde av mini(når ho kommer:p) -mamma og pappa
Kopper+vin til begge mine søsken
Glass til svigerinne og mannen
Gensere til en på 8/9 to på 17 og ei på 5
Strikka skjerf, pulsvanter, flaske og termokopp til ei på 18
Strikka skjerf og termokopp til ei på 21(hun skal egentlig ikke ha, for slutter når de blir 18, men det forstår ikke morra hennes :( )

Ikke kjøpt men vet hva:
Svigermor får såpe og kremer+liten kurv med div tørka frukt og sjokolade
Dama til svigerfar får såpe og kremer

Gubben tror jeg får genser I år å:p
Skal si du er flink og har fått unna masse:)
Hadde hun liksom blitt sur om dere ikke gav da?
 
7756de904f4ebfab2f0b4c8669acc150

Strikker og tover sitteunderlag til den store gullmedaljen;-)
 
Back
Topp