Julegave tipse tråden

Blir det skjorte til svigerfar, fargeleggebok og farger til dama hans.
Svigermor får såper og kremer I år også, fra yves roche :) bestiller når julevarene dems kommer.
Jente 5 år, frost genser fra ebay :)
Min søster og mann, kopper,lys og servietter.
Søster nr 2 og mann, røsvinspølse og parmasan
Mine foreldre røsvinspølse og 3 liter vin :)

Gubben, tror han får klær og fiskestang, litt usikker der :)
Du har jo kommet langt i planleggingen.
Her har jeg ikke snøring helt enda:p
 
Vi skal ikke kjøpe til babyen. Velger å heller gi mer til storesøster. Babyen får så sinnsykt mye i tiden før jul av både oss og familie. Storesøster skal få ny seng(køyeseng, skal lage til sofa i underkøya) + ski eller kjelke. Baby/søskenbilde til de eldre generasjoner i familiene... søsken er vi enda usikker på. Vi har begge mange søsken + en nevø :)
 
Vet han ikke liker lego, for han greier/gidder ikke bygge det. Det må storebror på 16 gjøre å han liker det iallfall ikke:)
 
Nei. Fotball. Har ikke anelse om hva en på 8 liker jeg :)
Nei tenkte om det var noe spesielt fotballlag liksom for eks. For da kunne du jo kjøpt effekter med det.
Her er det nemlig det på han jeg er tante til.
Eller lego.
Hva med kinobiletter?
Gavekort på platekompaniet?
Popcorn maskin?
Stilig hettegenser?
 
Hehe nei da er nok ikke Lego tingen :p
Har han ett favoritt fotball lag? Kansje drakt?
Eller en logo til å ha på veggen? :)

Vet ikke, Vet bare at han spiller fotball, tror ikke interessen går lengre enn det. Tenkte på klær av noe slag jeg da:) men vet ikke hva slags motiv.
 
Vet ikke, Vet bare at han spiller fotball, tror ikke interessen går lengre enn det. Tenkte på klær av noe slag jeg da:) men vet ikke hva slags motiv.
Kansje en treningsjakke med navnet på? :D det fikk min til bursdagen å var helt i 100 :D :D
Ellers så er ikke min så opptatt av motive på klær :) han blir like glad for alt :p hehe
 
Ja var det jeg tenkte å, men får se hva jeg får overtalt gubben til. Og julevarene kommer I midten av oktober hos dem, så blir nok tidligere. Så får vi se te neste år om vi drar nedover igjenn hvis det er noe da:)
Mhm, jeg gleder meg enomt:D hihi.
Går jo også fly fra bergen dit fra nå i okt:p

Vi får ta et babytreff på ullared haha
 
Tips til gutt 8 år???
Vår gutt på 8 ønsker seg som regel leker og tull han ikke bruker, derfor gir vi heller ting han "trenger" eller har bruk for. Han er veldig interessert i data og minecraft, og har sin egen pc på rommet. Så i fjor fikk han musematte som det sto navnet hans på også var det noen figurer fra minecraft på den. I tillegg fikk han noen klær med minecraft på. De har ingen forståelse for hva ting koster når de er så små, så hvor dyre gaver man gir har ingenting å si. Så lenge han får noe han har lyst på så er han strålende fornøyd. Til bursdagen sin fikk han ny fotball og en ballpumpe. Heller det enn legoen til flere tusen som han ønsket seg, men som ALDRI blir brukt etter at han har bygget det ferdig!
 
Back
Topp