Julegave til mannen/kona?

Farsdag, bursdag og jul. Jippi...
Ja, alt kommer rundt samme tid nå. Jeg vurderer en weekend til en storby til bursdag eller jul da:) mulig noe her i Norge eller Sverige. Må se om jeg finner noen billige billetter:)
 
Ja, alt kommer rundt samme tid nå. Jeg vurderer en weekend til en storby til bursdag eller jul da:) mulig noe her i Norge eller Sverige. Må se om jeg finner noen billige billetter:)
Smart gave det da :) Her blir det ikke tid til sånt. Kanskje neste år. Eller, vi skal jo til Åre siste helga i okt. Jeg som betalte, høhøhø :p kanskje jeg kan snike meg unna!
 
Smart gave det da :) Her blir det ikke tid til sånt. Kanskje neste år. Eller, vi skal jo til Åre siste helga i okt. Jeg som betalte, høhøhø :p kanskje jeg kan snike meg unna!
Ikke så dumt, men usikker på når vi får det til her også:p
Hvis bi drar hele familien så er det greit, men skal vi bare oss to så trengs litt mer planlegging.
Ja, er vel lov å prøve seg på det:p
Skal dere overnatte i åre eller?
 
Ikke så dumt, men usikker på når vi får det til her også:p
Hvis bi drar hele familien så er det greit, men skal vi bare oss to så trengs litt mer planlegging.
Ja, er vel lov å prøve seg på det:p
Skal dere overnatte i åre eller?
Er weekendtur med 3 vennepar til + unger. Så det blir fræs i festen! :D
 
Ja, det blir det virkelig:D
Bor dere på hotell eller leier dere leilighet da?
Leilighet, så 2 familier i hver som jeg har forstått. Er ca 33 uker da, så glad det ikke er enda senere :p
 
Leilighet, så 2 familier i hver som jeg har forstått. Er ca 33 uker da, så glad det ikke er enda senere :p
Okei. Det blir sikkert bra:)
Greit det ikke er senere da ja:)
 
Han ønsker seg klokke og play station 4. Ps4 har jeg ikke så veldig lyst til å kjøpe, da blir det umulig å få kontakt med han fremover :p Så kanskje jeg finner ei fin klokke til han.
 
Vi begge har blitt enige at vi skal bruke litt mer på ny bil i stedet for julegave så ny blir som en julegave kan man jo si :p
 
Har foreløpig på forslagslista
Termos (kjøpt til farsdag)
Hvite converse
Vadesko
Tskjorter
En spesiell bukse han liker
Regnsko av no slag
No ting han trenger med tanke på en ny hobby han vil begynne med
 
Like vanskelig hvert år!
 
Jeg synes samboer er den vanskeligste å finne gave til!!!! I år funderer jeg på å kjøpe han en diiiiiiiiiiger fjellsekk... 100l eller noe sånt og beregnet for tunge bører. Han har arvet familiehytta og det er ca 8-9 km å gå i myr og bratt terreng for å komme dit, så når vi skal dit til sommeren med en 5-åring og en på under i året i bæremeis på mammas rygg, da blir det tung bør på far og han må ha noe skikkelig å bære i....... ;-)

I fjor fikk han en stor pakke med flere småting i og med lapper på hver ting om tanken bak. Det ble veldig populært!!!!! :) Han fikk bla.a. en genser (fordi jeg tror du blir veldig kjekk i denne), en stålbolle (for at han skulle kunne lage saus som hellstrøm), et brettspill (med håp om mange hyggelige kvelder sammen oppe i hytta), ekstra lang dyne (for at han ikke skulle fryse på tærne), en vindtett fleecejakke (lik en jeg hadde - for at vi skal matche), en håndtverkerbukse (for at handymannen min skulle være korrekt antrukket - vi hadde planer om utbygging), et førstehjelpsskrin for forholdet (eske hvor jeg hadde samlet ulike typer godteri i små glass og merket med fine etiketter - fordi jeg håper vi har mange gode år foran oss) + muligens noen små ting til som jeg ikke kommer på i farta.........
For en utrolig fin gave :) Hadde blitt kjempeglad!
 
Jeg kom nettopp på at mannen er veldig interessert i vikingtiden, så vurderer å finne en skikkelig bra bok om det. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg skal kjøpe ny telefon til han :)
 
Ska sei te han at me ikkje trenge å kjøpa noke te kvarandre, sio me har 4 babyting igjen me heller kan kjøpa:) Men, snill so eg e so har eg planlagt ein ny nespresso-maskin te han ifra katten. Nye støvla ifra babyen i magen, og noken gensera eller gavekort ifra jack&jones ifra bonusongane ;)
 
Back
Topp