Julegave til mannen/kona?

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Ja hva har dere planer om å kjøpe til deres bedre halvdel i år?
 
Vi skal kjøpe kenwood- maskin til hverandre :p

-Fra appen-
 
Jeg må klare å finne på bursdagsgave først. Har ingen aning!
 
Han får
Helly hansen parkas
Slalomstøvler

Muligens ski eller sous vide , får se an økonomien
 
Har vært litt fram og tilbake, men har endelig bestemt meg. Har kjøpt boxere for det trenger han. Så kjøpte jeg noe millitær utstyr ettersom han samler på det. Får nå være nok det. Bruker ikke så mye på hverandre ettersom vi har andre ting å bruke pengene på. Men han overrasket meg i fjor med smykke og øredobber i gull og diamanter.
 
Har lyst å kjøpe en fin vinterjakke til han, men han har bursdag rett før julaften og:):)
Ellers har jeg ikke tenkt så mye over det enda.
 
Jeg synes samboer er den vanskeligste å finne gave til!!!! I år funderer jeg på å kjøpe han en diiiiiiiiiiger fjellsekk... 100l eller noe sånt og beregnet for tunge bører. Han har arvet familiehytta og det er ca 8-9 km å gå i myr og bratt terreng for å komme dit, så når vi skal dit til sommeren med en 5-åring og en på under i året i bæremeis på mammas rygg, da blir det tung bør på far og han må ha noe skikkelig å bære i....... ;-)

I fjor fikk han en stor pakke med flere småting i og med lapper på hver ting om tanken bak. Det ble veldig populært!!!!! :) Han fikk bla.a. en genser (fordi jeg tror du blir veldig kjekk i denne), en stålbolle (for at han skulle kunne lage saus som hellstrøm), et brettspill (med håp om mange hyggelige kvelder sammen oppe i hytta), ekstra lang dyne (for at han ikke skulle fryse på tærne), en vindtett fleecejakke (lik en jeg hadde - for at vi skal matche), en håndtverkerbukse (for at handymannen min skulle være korrekt antrukket - vi hadde planer om utbygging), et førstehjelpsskrin for forholdet (eske hvor jeg hadde samlet ulike typer godteri i små glass og merket med fine etiketter - fordi jeg håper vi har mange gode år foran oss) + muligens noen små ting til som jeg ikke kommer på i farta.........
 
I fjor kjøpte jeg millitær klær til han, han viste i grunn om dem ettersom jeg trengte å vite størrelse og at jeg kjøpte rett. Det han ikke viste var at jeg hadde også kjøpt ulltrøye og en militær koffert som jeg la alt i. Han var helt uviten på hva som var til han. Han klarte også å miste gifteringen på jobb i fjor så jeg kopierte en mini utgave av ekteskapspapiret våre. Da hadde han en lommeutgave til lommeboka. Det var bare for løye.
 
Mannen min ønsker seg vist ett fjernstyrt fly i år :p

Mannen fikk fjernstyrt helikopter av pappa til bursdagen sin i år. Med kamera og greier,var veldig stas. :D
 
I år er faktisk første gang på mange år at jeg ikke aner hva han skal få, og han klarer ALDRI å komme på noe han kunne tenkt seg.
clear.png
clear.png
 
Siden han har bursdag på januar så slår jeg sammen jule og bursdagsgaven i år og gir han et gopro kamera tenkte jeg :) Han er motorcross kjører så jeg vet det er noe han kunne tenkt seg men aldri tatt seg råd til selv, og han er så snill og omtenksom mot meg og sønnen så han fortjener noe fint fra oss i år :)
 
Gubben ønsker seg stekepanne siden han elsker å kokkelere for oss.
Ellers tenkte jeg kjøpe ting jeg vet han trenger, som gensere og ny aftershave
 
Julegaver har jeg ikke ofret en tanke..... Lenge til jul....

I år kommer den beste julegaven i midten av november :) :) :)
 
Iphone 6 tror jeg at jeg går for i år. Lettvint :p
 
I fjor kjøpte vi til hverandre det noe vi selv hadde lyst på :)
Han fikk elektrisk stikksag og jeg fikk kaffemaskin :D

Aner ikke hva jeg skal kjøpe i år, siden han absolutt ikke vil ha piano... :/
 
I fjor kjøpte vi noe til oss selv. ;) Jeg kjøpte frityrkoker til meg (haha!) og mannen kjøpte seg en litt dyr jakke som han likte veldig godt. :)

I år har jeg tenkt å kjøpe en bok om kommunen vi bor i, hvor han også er fra. Han fant den en dag på bokhandelen og jeg så hvor mye han hadde lyst på den. ;) Han har bursdag i desember, da, så slenger med litt annet også. Sikkert boxere som de siste to årene. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp