Julegave til babyen

Btrd

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Hva kjøper dere til babyen til jul? Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Med to barn fra før har vi alt vi trenger og litt til. Noen som har noen gode forslag?
 
Hva kjøper dere til babyen til jul? Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Med to barn fra før har vi alt vi trenger og litt til. Noen som har noen gode forslag?

Kjøper ikke gave til baby, hun har fått alt hun trenger så venter med gave til henne til neste jul. Hun har ikke noe glede av en pakke nå uansett, (2mnd når det er jul) :p
 
Jeg kommer til å kjøpe et plagg eller en ting som jeg ser at vi har behov for. Kommer ikke til å kjøpe noe bare for "gavens skyld" for, som JaHi123 påpeker, har baby ingen glede av gaven uansett. Det blir andre boller til neste jul :)
 
Kommer kanskje til å kjøpe noe ullklær i str 68 som vi trenger. Det meste annet har vi rtter nr1. Hadde jo fått det uansett, men litt viktig for storebror at lillebror også får. Ønskrr vårpose av besteforeldre og nattlampe. Herregud, til dåpen kan vi ikke ønske annet enn penger :( kan jo gjenbruke ting storebror fikk
 
Tror nok også at vi kjøper noe vi trenger. Type dress eller bilstolpose. :) han vet jo ikke noe av jula uansett. :b
 
Kommer til å kjøpe nor vi trenger av klær, litt for storesøster sin del, hun er så opptatt av rettferdighet :p. Og en leke fra henne.
 
Jeg kommer til å ønske oss ting til henne som vi hadde kjøpt uansett.
 
Setter inn penger på konto, gjorde det til storebror i fjor også. Vet ikke hva en baby skulle fått når de har alt fra før [emoji28]
 
Ingen gave til lillemann her. Han får det ikke med seg uansett så det dropper vi.
Og vi feirer heller ikke med noen andre barn, så ingen kommer til å tenke på at han ikke får presang fra oss.
Neste år blir bok annerledes; )
 
Får ingen gave før hun skjønner hva konseptet er [emoji14] *slem mamma*
Tenker også litt sånn [emoji14] evt felles gave til ho og pappaen, typ bæresele eller annet de kan ha glede av sammen.
 
kjøper ingenting. hun kommer til å få mye av andre :) hun forstår jo ikke noe av det uansett
 
Back
Topp