Juleforberedelser 2016

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Da begynner julen å nærme seg og. Lista skal opp. Blir mye dette året da vi skal ha vår første jul med familien og vi ennå pakker ut på den nye gården.
Lista vil komme må bare sette i gang med den i helga.
 
Følger gjerne med deg i frem mot jul
 
Da harjeg fått ned de kakene som skal bakes før jul og funnet ut når jeg skal bake.

21-23 kromkaker og sandkaker
28-30 peperkaker og berlinekranser
7-9 koro og kransekake

19-21 fattigmann og smultringer

Vi fant ut at 8 slag måtte gjestene være fornøyd med:)

Må begynne litt tidlig da jeg skal på sjøen i tre uker før jul
 
Får mannen også sokker? ;-)
 
Ok da har man fått stekt 10 skåler med kromkaker. 20 stk vanelige kromkaker. 20 stk sandkaker står å blir kalde på benken. Da var det bare oppvaska igjen. Neste uke blir det gresskar pai og pepperkake og berlinekranser:)
 
Ja:p begge spiser opp sokker:p men de for noe annet små ting:p
Tror skittentøyskurven vår spiser sokker. Det et liksom aldri hele par der til å vaske... Så familien kunne fått sokkekalender. Men reelt sett har vi sikkert 100 par hver. Virker sånn i alle fall. Bare at de er single og borte vekke.
 
Tror skittentøyskurven vår spiser sokker. Det et liksom aldri hele par der til å vaske... Så familien kunne fått sokkekalender. Men reelt sett har vi sikkert 100 par hver. Virker sånn i alle fall. Bare at de er single og borte vekke.
Haha:p

Gubben spiser dem opp. Men vanskelig å finne sokker i str 49 i sokker. Lille mann derimot forsvinner når de er på han...:/ derfor blir det sokker på dem haha
 
Pynting av pepperkake pepperkakene som skal henges opp skal bestemor ta seg av. Da det ikke lønnet seg å gjøre det nå.

I dag så skal jeg finne frem 5 stjerner som skal henges opp og 5 duker til bestefar. Så skal jeg begynne her inne på fredag.
 
Så kransekake og berlinekranser må jeg få bakt etter at jeg er ferdig på jobb.

I helga skal vi til svergie og handle inn mat, drikke og godt. Vi må handle så vi har frem til feb. Da vi ikke skal dra ditt igjen før
 
Back
Topp