Julefilmer

MÅ se Polarekspressen, men ellers tror jeg faktisk jeg liker de aller, aller fleste julefilmer.:)
 
Last edited:
Teller Askepott og reisen til julestjernen? Ser de hvert år! Ellers er det Hjemme alene, Polarekspressen og andre jeg ikke kommer på.
 
Polarekspressen og tre nøtter til askepott
 
Polarekspressen må jeg se! Og den så jeg sist helg med ungene ;)
 
Love Actually, Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen, Polarekspressen og sikkert mange fler. Med disse gir meg julestemning [emoji4]
 
Alene hjemme, Grinchen og Die hard [emoji14]
 
Tre nøtter til askepott, love Actually, hjemme alene og Disney.
 
Love actually sees hvert år. Samme med Die Hard, men er ikke alltid mannen gidder å se den med meg
 
Ser gjerne noe amerikansk, morsomt, romantisk feel good julefilmer. Ser noen av de som ligger på Netflix
 
Love actually, Polarekspressen og A christmas carol. Pluss Disney jul [emoji7]
 
Harry Potter (maraton), alene hjemme 1 og 2, A Christmas carol (den nyeste animerte), bad santa og miracle on 34th street (den fra 47)
 
Jeg ser alltid tre nøtter til askepott.
Mannen har innført polarekspressen som tradisjon med ungene og jeg tenker å gjøre det til en tradisjon å servere kakao til ;-)

Jeg ser, helst med mannen, love actually en kveld.
 
Love Actually og The Holiday er filmer jeg er helt nødt til å se. Ellers er disney og tre nøtter til askepott slltid koselig
 
Askepott på julaften selvsagt.

Og så må jeg se The Grinch. Den er så morsom!
 
Polarekspressen og alene hjemme[emoji4] og mange andre[emoji6] snart så første julefilmen snurres nå.
 
Back
Topp