Julebrus

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Hvilken er årets favoritt?

Har alltid vært en Hamar/lillehammer person, men måtte teste den som vant smakstesten [emoji14] legg til det litt nostalgiske forholdet til Oscar Sylte [emoji14]
 
Hvilken er årets favoritt?

Har alltid vært en Hamar/lillehammer person, men måtte teste den som vant smakstesten [emoji14] legg til det litt nostalgiske forholdet til Oscar Sylte [emoji14]
Har til gode å smake årets julebrus. Skal gjøres til uka, når jeg kommer hjem :)
 
Da har du noe å glede deg til :) ute på reise?
Ja, bare en kort tur, men venter jo helst til desember jeg. Kommer hjem i kveld, så i helgen skal det testes :)
 
Liker grans best . Teste vinneren skjønner jeg
 
Ja, bare en kort tur, men venter jo helst til desember jeg. Kommer hjem i kveld, så i helgen skal det testes :)
Vi hat alltid gjort det og; men klarte å overbevise mannen på flytte datoen til 24.11, da var det tross alt bare en mnd til jul ;)
 
Er vokst opp med grans sin på glassflaske. Men den har de slutta å lage så da blir det ikke det samme[emoji22] så vet liksom ikke lengere hvilken jeg liker best. Lurer på å få prøvd en fra Larvik, de selger den bare der. Ellers er Hamar sin ok [emoji4]
 
Liker hamar/lillehammer sin[emoji4]
 
Hvilken er årets favoritt?

Har alltid vært en Hamar/lillehammer person, men måtte teste den som vant smakstesten [emoji14] legg til det litt nostalgiske forholdet til Oscar Sylte [emoji14]
Ja, hvem er han egentlig? Leste om ham i avisa i morges. Ikke smakt.
Men jeg drikker ikke julebrus da... men husker det var godt :)
 
Ja, hvem er han egentlig? Leste om ham i avisa i morges. Ikke smakt.
Men jeg drikker ikke julebrus da... men husker det var godt :)
Er brusprodusent fra Romsdalen - vokst opp med ananas- og pærebrus derfra, så gely at de lager en så god julebrus :)
 
Ja, var lenge bare en sånn greie når jeg var hos mormor. Er vel bare sånn de siste åra at Meny har begynt å ta inn ;)
Ja, de tar inn mye rart der asså :) Hender vi kjøper fra Grøstad. Økologisk, grisene (og oksene) har hatt det bra osv. Vært der og besøkt :)
 
Ja, de tar inn mye rart der asså :) Hender vi kjøper fra Grøstad. Økologisk, grisene (og oksene) har hatt det bra osv. Vært der og besøkt :)
Liker absolutt at det et så mye utvalg der. Men nsb ser det igjen på prisene
 
Liker absolutt at det et så mye utvalg der. Men nsb ser det igjen på prisene
Ja, gjør det ;) Coop extra som har reklame med at de har så mange flere varer enn de andre butikkene synes jeg har "ingenting". Rart med det. Men de er jo relativt billige
 
Back
Topp