Julebord

Bollebaker87

Elsker forumet
Septembergull'17
Jeg skal på julebord i kveld og pappa skal være hjemme alene med baby hele kvelden for første gang.
Frem til nå har han kun vært alene med henne mens jeg har vært på butikken. Jeg betviler absolutt ikke pappaens evne til å ta vare på ungen sin en kveld, men kjenner jeg er litt nervøs :p
Er nok mest meg dette blir vanskelig for :hilarious:

Hun tar ikke flaske, så pappa må koppmate mens jeg er borte, men det skal gå fint :happy:

Håper bare jeg klarer å kose meg og ikke bare se på telefonen hele kvelden :rolleyes:

Noen som har hatt en «utekveld» enda?
Hvordan gikk det hjemme, og ikke minst hvordan gikk det med deg som var ute?:p
 
Håper du får en fin kveld og klarer å kose deg! Har ikke vært ute selv enda, mini her ammes såpass ofte på kvelden at det hadde bare blitt styr for både han og pappaen :p
 
Pappane klarer seg helt fint alene med baby, det beste du kan gjøre er å ikke legge deg oppi hva dem driver med. Kanskje hun tar flaska når mamma ikke er der? Kanskje de koser seg glugg uten mase-mamma? Det gjorde iallefall min mann med førstemann, åh som dem kosa seg uten den maskjærringa si [emoji23][emoji23] hihi!
Legg telefonen i veska, drikk vin og KOS deg!

Første gang jeg var ute etter min første bebis var jeg i et 55årslag med damene fra hele familien til mannen, yngste var 21 og eldste godt oppi 70åra. Var vel noen å tyve stk. Jeg drakk masse vin, spiste god mat, dansa, pumpet en gang og drakk mer vin [emoji23] Herregud som vi kosa oss! Mobilen slo jeg av og la bort. Var det noe kunne mannen nå meg på vertinnens tlf. Kom hjem til 2 sovende karer som lå å sov i dobbeltsenga med en tømt flaske på nattbordet, for jammen tok han ikke flaska når puppen var utilgjegelig [emoji1360]
 
Var på julebord forrige fredag og var borte til lørdag. Nå er dette nr 2 og jeg har ingen problemer med å reise ut på noe:) Han er flaskebarn og sover hele natta. Null stress:)
 
Håper du får en fin kveld og klarer å kose deg! Har ikke vært ute selv enda, mini her ammes såpass ofte på kvelden at det hadde bare blitt styr for både han og pappaen :p
Pappane klarer seg helt fint alene med baby, det beste du kan gjøre er å ikke legge deg oppi hva dem driver med. Kanskje hun tar flaska når mamma ikke er der? Kanskje de koser seg glugg uten mase-mamma? Det gjorde iallefall min mann med førstemann, åh som dem kosa seg uten den maskjærringa si [emoji23][emoji23] hihi!
Legg telefonen i veska, drikk vin og KOS deg!

Første gang jeg var ute etter min første bebis var jeg i et 55årslag med damene fra hele familien til mannen, yngste var 21 og eldste godt oppi 70åra. Var vel noen å tyve stk. Jeg drakk masse vin, spiste god mat, dansa, pumpet en gang og drakk mer vin [emoji23] Herregud som vi kosa oss! Mobilen slo jeg av og la bort. Var det noe kunne mannen nå meg på vertinnens tlf. Kom hjem til 2 sovende karer som lå å sov i dobbeltsenga med en tømt flaske på nattbordet, for jammen tok han ikke flaska når puppen var utilgjegelig [emoji1360]
Var på julebord forrige fredag og var borte til lørdag. Nå er dette nr 2 og jeg har ingen problemer med å reise ut på noe:) Han er flaskebarn og sover hele natta. Null stress:)

Takk for det, skal nok klare å kose meg ;)
Kan jo håpe på et lite mirakel og at hun tar flaska når jeg ikke er i nærheten, det hadde jo vært så mye enklere for han som er hjemme. Men han ordner nok opp med koppen også :)

Og, ja du sier noe om den mase-mammaen som skal legge seg litt oppi alt :hilarious:
Burde nok øve litt mer på å putte hendene i lomma, holde kjeft og la pappa finne den måten som funker best for han :p Men masa mener jo så godt da! :wacky:
 
Jeg har vært borte i 3 timer noen ganger. Går helt ypperlig. Gutta koser seg hjemme de. Første gangen sendte typen ett par snaps, men ikke noe særlig mer enn det.

Jeg tenker på å gå ut og ta noen øl snart forøvrig. Begynner å kjenne på at det hadde vært digg. Men blir vel neppe før i romjula..
 
Har vært borte noen timer, men ikke ute som i ute på byen. Med forrige baby gikk det bare fint, men denne babyen er litt mer vrien. Hun tar flaske, så selve matingen er ikke noe problem. Men hun blir helt hysterisk etter stund borte fra meg, og det er ikke noe gøy å komme hjem til..
 
Var på julebord forrige lørdag frå kl 19-02. Var mine foreldre som hadde han - hadde kosa seg og "prata" masse, tatt flaska som besta ga og så sovna kl 22 [emoji4]
 
nettopp vært på kurs i tre dager fra 8-16. Hun tar flaske siden biten er ikke noe problem. Dette er nr 2 og merker at det er null problem å være borte. Er faktisk ganske deilig å kunne være litt uten barn, spise i ro og fred, gå på do med døra lukket.....ser også at pappaen og minstemann har fått et mye bedre forhold etter disse dagene. Lærte fra nr 1 at det er viktig å gi han rom til å,prøve og feile uten meg så tidlig som mulig.
 
Da var julebord vel overstått og jeg hadde en veldig koselig kveld og stresset ikke et sekund med å være borte fra snuppa.
Både far og datter levde i beste velgående da jeg kom hjem:)

Pappa hadde fått i henne litt mat ved hjelp av en sprøyte i munnen. mesteparten havnet utenfor, men noe kom vel ned i magen også:p
 
Back
Topp